Tv center speaker

Started by darkrunner, October 4, 2021, 09:31:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

darkrunner

Hallo

Wil men Huidoge Missiion Lx set bebouden maar zag  nu dat de Sony tv die ik ga kopen de optie had te worden ingezet als center speaker, ga ik hier veel van merken qua klanlbeeld of is het eerder een afrader?

Ik kan de Missiion center wel kwijt daar niet van is eerder om uiterlijke reden, andere optie zou zijn om in de zelfgemaakte tv wall die 25 com breed word een opening te maken die netjes is afgewerkt rondom, zou de Mission center speaker daar dan insteken zodat enkel het rooster eruit komt of is ook dit af te raden?

scoc

Wanneer je reeds een center speaker hebt uit dezelfde reeks als je fronts gewoon deze zeker behouden. Je zal anders toch altijd horen dat de TV center speaker tonaal niet past bij de rest van je speakers.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

darkrunner

Oke de Mission Lc dan maar gebruiken. Thx