Synergistic Research Tesla T2SE powercord

Started by Mediator, October 2, 2021, 21:33:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mediator

Te koop,

Ik heb een Synergistic Research Tesla T2 SE powercord te koop. Dit is een prijzige stroom kabel zo rond de 800 euro maar ze gaven bij mij zo'n verbetering dat er geen weg terug was. De kabel is actief afgeschermd dus op de buiten mantel loopt een stroom die met een adapter wordt gevoed. In de jaren erna heb ik andere adapters aangeschaft vanuit de Galileo serie. Deze serie is haast onbetaalbaar en één zo'n adapter is nieuw 599 euro. Je kan er dan wel twee netsnoeren mee voeden in plaats van één. Ook hier gold weer zodra je het gehoord hebt is er geen weg terug. De stroomkabel is een klein beetje te tunen met de tuning bullits. Grijs is het gemiddelde en vaak goed. Maar heb je een donker gekleurde set dan kan lichtgrijs uitkomst bieden. Andersom geldt dit voor zwart. Het gaat om nuances maar het is wel hoorbaar. In iedere tuning bullit zit een led lampje dat aangeeft dat de mantel stroom krijgt. Deze kabels hebben de verbeterde UEF tuning bullits. Ik vraag geen hoofdprijs voor deze kabel. Ik hou er zelf twee en deze mag weg. De kabel is 6 feet (ongeveer 1,7 meter). De stekkers van deze kabels zijn de bekende Oyaide 079 serie. Een P079e netstekker kost nieuw 150 euro.  Vraagprijzen voor de T2 met standaard adapter is 275 (nieuw 800). Ik kan hem ook met een Galileo adapter leveren voor 425 (nieuw 800 plus 599). De Galileo is los te koop voor 150 euro.

De T2 is een heel neutrale kabel met ruimtelijkheid en een mooi timbre. Ik ben overgestapt naar volledig buizen waardoor er een betere match te maken is.

De kabel verkeert in de conditie als nieuw. Wordt geleverd met originele doos en verpakking

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Mediator

Oeps ... helemaal gelijk. Ik heb hem aangepast thanks

Mediator