VERKOCHT: Sony KD-85XH9505 4K 85 inch 216cm TOPMODEL *nieuw in doos*

Started by THX-UltraII, September 29, 2021, 15:33:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

THX-UltraII

VERKOCHT

Splinternieuw in doos geleverd 29 september 2021 door Sony Nederland vanwege garantieclaim:

De Sony KD-85XH9505. Dit is het topmodel van Sony waar je geen compromissen hoeft te doen. Beeld is mijn inziens zelfs fijner dan dat van een OLED scherm. Heeft onder andere:

Local Dimming Full Array!!!!
4K
UHD
Dolby Vision
HDR10
Netflix en Disney Plus
Extreem lage input lag
PS5 ready
SMART
etc etc etc

Adviesprijs Sony is nog steeds 3999 maar kost bij Mediamarkt inmiddels 3000 euro.

De tv wordt uiteraard geleverd met garantiebewijs en 2 jaar volledige on-site garantie door Sony Nederland.

Let op: DOOS IS NOG NIET OPEN GEWEEST. De eerste eigenaar mag hem dus zelf uit komen pakken.

Vaste prijs waar verder niet over wordt onderhandeld: 2250 euro

Ook mogelijk om de TV tegen een vergoeding van 100 euro bij je thuis te brengen in heel Belgiƫ.

kermy

Vraagje, wat betrof de garantieclaim?

En als hij zo beviel, waarom dan deze wegdoen?

Ik heb namelijk persoonlijk interesse in dergelijke tv's, maar zit vast aan een partij die het apparaat na de verbouwing ook komt ophangen.
Sorry voor het vervuilen van je verkooptopic.


Met vriendelijke groet,

Kermy

darkrunner

Oorspronkelijke factuur of kassabon (met vermelding van de aankoopdatum, modelnaam en dealernaam) is die aanwezig? dit een een voorwaarde van voor hun 2 jaar garantie)

Verder ook dezelfde vragen als Kermy

john2910

Deze tv toevallig sinds eergisteren in huis(had ik eerder moeten weten deze aanbieding haha)

Maar werkelijk een pracht van een tv met een subliem plaatje,alleen de audio weergave een stuk minder..
Maar zeker zijn geld waard!

THX-UltraII

Gewoon met garantiebewijs van Sony zelf van 2 jaar anders zet ik dat er niet bij he.

Garantieclaim waren panelen die naar de donder waren.

darkrunner

Contact met Sony gehad en ze vertelde me volgende:
Als u een reparatie nodig hebt, moet u uw originele aankoopdocumenten tonen. Als u deze niet hebt, moet u betalen voor reparaties.

Het garantiebewijs waar u over spreekt is dat in de vorm van een  aankoopfactuur of de kasbon (waarop de datum van aankoop, de modelnaam en de naam van de dealer moeten zijn vermeld) of is dat zo een papiertje wat standaard in elke doos zit? indien het 2de geldt dit niet voor garantie.


Tinus_

Als dit toestel in de garantie periode is omgeruild voor hetzelfde model dan geldt de garantie vanaf de aankoopdatum van het eerste toestel. Niet vanaf de levering van het 2e toestel.
Rebuilding my HT

darkrunner

Quote from: Tinus_ on October  1, 2021, 11:14:42
Als dit toestel in de garantie periode is omgeruild voor hetzelfde model dan geldt de garantie vanaf de aankoopdatum van het eerste toestel. Niet vanaf de levering van het 2e toestel.
En dan moet je alsnog volgens Sony de originele aankoopdocumenten voorleggen, deze documenten moeten volgend bevatten: de aankoopdatum, modelnaam en dealernaam.

Tinus_

Uiteraard, dat is tenslotte het originele aankoopbewijs.
Rebuilding my HT

THX-UltraII


THX-UltraII