Twee USB Bluettooth ontvangers conflicteren samen - help

Started by VlisChris, September 19, 2021, 21:20:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VlisChris

Voor mijn muis/toetsenbord heb ik een bluetooth dongel, en voor mijn 3D Connection teken-muis ook.

Uiteraard kan ik niet alles met 1 dongel aansturen, dus moeten ze beiden in mijn computer.

En dat geeft conflicten. Storende conflicten. Haperende toetsenborden. Haperende muizen. Haperende 3D muizen.

Andere poort proberen heeft geen effect. Zelfs de 1 op een USB 2.0 en de ander op een USB 3.2 aansluiting maakt geen verschil.

Welke oplossing is er? Behalve over te stappen op bedraad, wat ik eigenlijk weiger :-\

Edit. Goede vraag: het gaat om Windows 10.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Niemand met meer kennis van zaken die een idee heeft?

Ik zou zo dolgraag met draadloos toetsenbord en muis werken :-\
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

bmateijsen

Quote from: VlisChris on September 20, 2021, 10:05:07
Niemand met meer kennis van zaken die een idee heeft?

Ik zou zo dolgraag met draadloos toetsenbord en muis werken :-\

Welk OS?

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Kwabbernoot

Maar normaal gesproken kun je toch meerdere apparaten (7? iemand?) op één bluetooth dongel koppelen. Waarom gaat dat dan niet?

Groeten...

Dura

Hangt dacht ik ook af van de versie van BT, een BT 5 dongle kan meer aan dan een 4. En ik neem aan dat er daarvoor ook eisen worden gesteld aan de perifere apparaten, dat moet je denk ik verder uitzoeken. Wie weet is een snellere dongle de oplossing.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55"

ajbeefde

Gebruik hier (windows 10) een logitech dongle welke kan koppelen aan 5 compatible apparaten.
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Faxe

Kun je niet de bluetooth adapter gebruiken die in de computer zit? Er van uitgaande dat er eentje in zit.
Lyngdorf TDAI 3400 | Linn LP 12 | Primare R35 | Paradigm Persona 3F | Synology DS920+ | Roonlabs | Rhein Z1 Plus | Degritter

VlisChris

Ik zal de 3D Connexion dongle eens proberen voor de Logitech spullen. 

Andersom gaat niet :-\
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Kwabbernoot

Logitech? Dan heb je waarschijnlijk zo'n unifying dongel en die werkt niet op bluetooth, voor zover ik weet.

Groeten...

VlisChris

Quote from: Kwabbernoot on September 20, 2021, 20:09:59
Logitech? Dan heb je waarschijnlijk zo'n unifying dongel en die werkt niet op bluetooth, voor zover ik weet.

Groeten...
Dat durf ik dan eigenlijk niet met zekerheid te zeggen.
Ik ging er vanuit dat het bluetooth was eigenlijk.

Bijzonder. Vandaag besloot mijn computer in 1 keer geen enkele probleem te vertonen. Niks. Noppes. Nada. Alleen maar positief voor mij. Maar waarom het probleem nu verholpen/onderdrukt is is me een raadsel.

Verder doorzoeken heeft op dit moment dus ook geen zin, want ik ga niet ontdekken of de oplossing werkt of  niet.

Iedereen bedankt so far!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.