Kent iemand dit bedrijf?

Started by kermy, September 7, 2021, 13:27:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kermy

Kent iemand dit bedrijf,

https://novisono.nl/

Of nog beter, wie heeft er producten van hun in de eigen situatie geïmplementeerd.


Met vriendelijke groet,

Kermy

Kerre

Nog niet. Ze hebben wel interessante wand panelen. Maar ik vermoed dat je iets voor het plafond zoekt.
Beeld: Epson TW7300 - Xtrem screen 106" 0.9 ALR - TV Sony 49X8505 - Apple TV 4K HDR Cinemike - AQ Cinnamon HDMI
Geluid: NAD T758v3 - GhentAudio 4ch Hypex NC122mp [5.1.4] - 2x Sonus Faber Sonetto V - 2x Sonetto I - Sonetto Center II - 4x Dali Altecos C-1 Atmos - XTZ 12.17 Edge - Gaia III - AQ Chicago
Analoog: Pro-ject RPM 1 Carbon 2M Red - Cambridge CP1 - AQ Forrest
Power: Supra Lorad MD06 Black stekkerdoos & Supra Lorad Silver SPC kabel

kermy

Quote from: Kerre on September  7, 2021, 15:41:12
Nog niet. Ze hebben wel interessante wand panelen. Maar ik vermoed dat je iets voor het plafond zoekt.

Inderdaad, voor het plafond met verlichting, en voor de wanden diverse art panels. De prijsopgave voor een spanplafond met verlichting kwam niet door de financiële commissie hier.

Als ik zo eens zit te tellen dan kom ik op een kleine 2K uit voor alles, alleen zelf ophangen. De eerste reflectiepunten via diverse calculators berekend en uitgewerkt via toegepaste wiskunde.
En daarom op zoek naar mensen die ervaring met het bedrijf en of hun producten hebben, of iemand kennen die dat heeft.


Met vriendelijke groet,

Kermy

Kerre

#3
Helder verhaal. Ikzelf zoek nog witte akoestische panelen. Die ze hebben zien er wel interessant uit. Vraag me alleen af wat ze onder mineraal wol verstaan. Zolang het maar geen glaswol is. (Dat wil ik echt niet in huis).

Dus ben wel benieuwd naar anderen hun ervaringen met dit bedrijf.

Edit: Laat maar, mineraal wol is glaswol of steenwol. Deze valt dus helaas voor mij af.
Beeld: Epson TW7300 - Xtrem screen 106" 0.9 ALR - TV Sony 49X8505 - Apple TV 4K HDR Cinemike - AQ Cinnamon HDMI
Geluid: NAD T758v3 - GhentAudio 4ch Hypex NC122mp [5.1.4] - 2x Sonus Faber Sonetto V - 2x Sonetto I - Sonetto Center II - 4x Dali Altecos C-1 Atmos - XTZ 12.17 Edge - Gaia III - AQ Chicago
Analoog: Pro-ject RPM 1 Carbon 2M Red - Cambridge CP1 - AQ Forrest
Power: Supra Lorad MD06 Black stekkerdoos & Supra Lorad Silver SPC kabel

Deleted User

De naam lijkt wel gejat van www.rivasono.nl

Bijna dezelfde doelgroep... wat een toevalligheid...