Dutch Audio Event

Started by minidsp.nl, September 12, 2021, 17:39:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

minidsp.nl



:pompom: :pompom: :pompom: Met nog wel een paar slagen om de arm lijkt het er toch op dat het Dutch Audio event (de opvolger van de XFi show) dan toch zal doorgaan  :pompom: :pompom: :pompom:

MiniDSP.nl zal daar ook aanwezig zijn in een beschaafde ruimte zodat we onze producten niet alleen kunnen laten zien, maar ook laten horen. 
We zijn nog hard aan t werk om alles vorm te geven, dus als jullie nog tips/wensen/etc/enz hebben, laat t horen.   Samen gaan we er een mooi evenement van maken :clapping:
de krachtige en flexibele audio processor voor HT en stereo waar je zelf aan het stuur zit | www.minidsp.nl

Deleted User

Dan wil ik wel weten wat die slagen om de arm zijn.... In het buitenland gaat inmiddels niets meer door...

Contour

De website van dutch audio event lijkt niet echt up to date, maar is dit event gewoon niet verboden volgens de huidige maatregelen...?

Deleted User

Normaal had ik ook allang de tickets in huis... nu ook nog steeds niet het geval..

minidsp.nl

Quote from: Jazzman on September 12, 2021, 17:54:30
Dan wil ik wel weten wat die slagen om de arm zijn.... In het buitenland gaat inmiddels niets meer door...
de slagen om de arm zijn de op dat moment geldende regels.   
Er zijn ook al weer concerten, ik zag een opname van een bijna vol concertgebouw.

tickets : vanaf volgende week zou Ticketmaster in de lucht moeten zijn.  De DAE website wordt de komende weken gevuld.
de krachtige en flexibele audio processor voor HT en stereo waar je zelf aan het stuur zit | www.minidsp.nl

Deleted User

.... "zou moeten zijn" .... komende weken... vaag allemaal...

Tickets waren gewoon via de website te bestellen... zit Ticketmaster er tussen? Ik blijf weg... krijg nog geld van ze... Concert afgelast maar naar boekingskosten kan je fluiten.... laat me niet lachen..

minidsp.nl

#6
Het gaat dus definitief door  :pompom:

Naast onze eigen apparatuur zullen we via deze beauties spelen:

de Mezzo Calpamos van Tony Gee
de krachtige en flexibele audio processor voor HT en stereo waar je zelf aan het stuur zit | www.minidsp.nl

minidsp.nl

zijn er overigens nog andere HT Forum sponsoren aanwezig op t DAE?
de krachtige en flexibele audio processor voor HT en stereo waar je zelf aan het stuur zit | www.minidsp.nl

Leeuwarden

Quote from: minidsp.nl on October  4, 2021, 23:33:11
Het gaat dus definitief door  :pompom:

Naast onze eigen apparatuur zullen we via deze beauties spelen:

de Mezzo Calpamos van Tony Gee

Wow! :inlove:

jahtari

Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

bert50

In Veldhoven .


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
devialet 250 expert pro Rega P10 
Luidsprekers Dynaudio Confidence 20.
Furutech 609 NFC stekkerblok met Siltech 880 LS bekabeling. En Siltech 880P

CZ79

Ik heb er weer zin in, samen met Rob46 die kant op de 30e
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

minidsp.nl

de krachtige en flexibele audio processor voor HT en stereo waar je zelf aan het stuur zit | www.minidsp.nl

minidsp.nl

Quote from: Jazzman on September 12, 2021, 19:02:02
.... "zou moeten zijn" .... komende weken... vaag allemaal...

Tickets waren gewoon via de website te bestellen... zit Ticketmaster er tussen? Ik blijf weg... krijg nog geld van ze... Concert afgelast maar naar boekingskosten kan je fluiten.... laat me niet lachen..
Alsof ze je gehoord hebben, tickets gaat via yourticketprovider

https://dutchaudioevent.nl/tickets/
de krachtige en flexibele audio processor voor HT en stereo waar je zelf aan het stuur zit | www.minidsp.nl

Tabcam

Zie veel teveel op de website van wat er 2 jaar geleden was. Nog niks in headspace. Maakt het niet beter om te overwegen van tevoren een ticket te kopen.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Deleted User

Het aantal besmettingen loopt weer langzaam op, het R-getal weer boven 1.... Alle grote Audio Events in bijvoorbeeld Duitsland zijn afgelast. Yourticketprovider heeft nergens in de voorwaarden staan wat er met je ticket/geld gebeurd wanneer het Event toch afgelast wordt.

Tabcam

Ik weet dat de R-waarde een goedevoorspeller was maar is dat nog steeds zo want het is maar één factor! Alle scholen en universiteiten zijn al sinds begin september open en daar gaat het ook best goed. In het najaar heb je altijd meer besmettingen. Vind het slecht dat de media vooral (alleen) de R-waarde noemen maar niet de delta van de ziekenhuisopnames en de Covid19-IC-bezetting.

Maar goed, ik koop nog geen ticket en als dat uiteindelijk afgelasting betekent dan wel dat ik geen reservering heb en niet mag komen door minder plekken of andere toegangseisen, dan zij dat zo.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

minidsp.nl

Quote from: Tabcam on October  9, 2021, 19:01:01
Zie veel teveel op de website van wat er 2 jaar geleden was. Nog niks in headspace. Maakt het niet beter om te overwegen van tevoren een ticket te kopen.
ja, ze zijn redelijk laat begonnen met de site bij te werken, wij stonden er ook pas vorige week op bijvoorbeeld.

Quote from: Jazzman on October 10, 2021, 07:36:28
.... Yourticketprovider heeft nergens in de voorwaarden staan wat er met je ticket/geld gebeurd wanneer het Event toch afgelast wordt.
ik denk dat dat ook niet aan Yourticketprovider is, maar aan de organisator van het event. 
(ik zal ze t eens expliciet vragen)
de krachtige en flexibele audio processor voor HT en stereo waar je zelf aan het stuur zit | www.minidsp.nl

minidsp.nl

de krachtige en flexibele audio processor voor HT en stereo waar je zelf aan het stuur zit | www.minidsp.nl

Tabcam

Quote from: minidsp.nl on October 10, 2021, 17:56:30
ja, ze zijn redelijk laat begonnen met de site bij te werken, wij stonden er ook pas vorige week op bijvoorbeeld.
...
Wel blij dat, voor zover ik nu kan zien, de echte exposanten van de anderen te onderscheiden zijn door de link. Nog steeds geven ze dan teveel aan doir met merken te schermen die er niet zijn :nopompom:.

Nu nog de headspace invullen. Ben zeler geïnteresseerd als de Dan Clark Audio Stealth langs komt ondanks de gemelde meetfouten.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

jahtari

#20
Hoop dat het door gaat, weer eens wat nieuwe input zo'n show/beurs.

EDIT: in elk geval heb ik al een ticket.  :pompom:
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

minidsp.nl

Quote from: minidsp.nl on October 10, 2021, 17:56:30
Quote from: Jazzman on October 10, 2021, 07:36:28
...... Yourticketprovider heeft nergens in de voorwaarden staan wat er met je ticket/geld gebeurd wanneer het Event toch afgelast wordt.
ik denk dat dat ook niet aan Yourticketprovider is, maar aan de organisator van het event. 
(ik zal ze t eens expliciet vragen) 

en ja hoor, zoals je mag verwachten: iedereen zal gewoon z'n geld terug krijgen mocht het niet doorgaan wegens nieuwe corona maatregelen
de krachtige en flexibele audio processor voor HT en stereo waar je zelf aan het stuur zit | www.minidsp.nl

Deleted User

Natuurlijk... Ten eerste moet jezelf de ticketgarantie afsluiten en vervolgens staat er dit in de kleine lettertjes: 7. Algemene uitsluitingen: 7.2 Geen uitkering wordt verleend voor een claim als gevolg van: 7.2.1 die (in)direct verband houdt met: een gebeurtenis:

- een epidemie of pandemie

Oh ik vergis me... Covid19 is geen epidemie of pandemie....


Unkhman

nou voor die paar eurie neem ik de gok wel hoor!
NUC8i7BEH - Roon - Kii Three BXT System
https://www.facebook.com/unkh.nl

Deleted User

Het gaat mij niet om die paar Euri, of dat je de gok maar neemt.

minidsp.nl beweert iets wat nergens staat en wat dus ook niet op waarheid berust. Volgens de voorwaarden trekt de consument (zoals vaak) aan het verkeerde eind. Wees dan open en eerlijk en vermeld wel of geen teruggave expliciet op de website en niet verscholen achter schimmige kleine lettertjes. Je betaalt eventueel voor een ticketgarantie en vervolgens heb je weinig of geen garantie..

Dat is mijn issue...

En eh nee ik ga zelf niet... ;D