JVC Laser modellen pre-order !

Started by H&C Hifi, September 11, 2021, 11:08:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

H&C Hifi

Ook wij hebben al het een en ander in bestelling staan.


Officieel dealer
Nederlandse modellen

Adviesprijzen starten vanaf 9999,00 Euro maar dat was al vast bekend.
Voor meer informatie : bel, mail of app.

De N5 en N7 zijn vooralsnog (snel) leverbaar.
zoek je dus een geweldige JVC Nserie tegen een wat beter prijsje dan de Nz : Bel, Mail of app



m9

ben erg benieuwd hoe de nx9 zich verhoudt tot het nieuwe "instapmodel" de nz7.


buckler

Misschien niet mijn plaats om hier in Marcel zijn topic te antwoorden maar van wat ik van het Amerikaanse forum begrijp (zijn al wat test units daar) is zowel de Z7 als de Z8 geen match voor de NX9.
De dubbele iris , grotere kleuren bereik , beter native contrast en de 100mm lens maken de NX9 waarschijnlijk toch wel een stapje te ver.
Alleen de lens kost al vele duizenden euro's meer dan de 65mm lens dus het lijkt mij wel te kloppen
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

m9

Quote from: buckler on September 11, 2021, 18:19:13
Misschien niet mijn plaats om hier in Marcel zijn topic te antwoorden maar van wat ik van het Amerikaanse forum begrijp (zijn al wat test units daar) is zowel de Z7 als de Z8 geen match voor de NX9.
De dubbele iris , grotere kleuren bereik , beter native contrast en de 100mm lens maken de NX9 waarschijnlijk toch wel een stapje te ver.
Alleen de lens kost al vele duizenden euro's meer dan de 65mm lens dus het lijkt mij wel te kloppen

zou ook wel erg zuur zijn geweest voor diegenen die zoveel geld voor een nx9 hebben neergeteld waaronder jij dus.

weet jij toevallig of de lens van de nz9 en nx9 identiek zijn?

buckler

JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek