Home Cinema Happening Editie 2021

Started by home@the movies, September 10, 2021, 20:49:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

home@the movies

Quote from: denoontje on September 27, 2021, 21:14:48
Hierook  al is zondag mogelijk wel f1.
Mocht het een middagrace worden zou ik zeggen
F1 met de n9 opvolger op 5m breed[emoji1303]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Kan voor gezorgd worden :-)

home@the movies

we kunnen onze eerste speciale gast op de HCH editie 2021 reeds aankondigen.
De heer Wataru Saegusa van JVC, zal ons vereren met een bezoek en aanwezig zijn om op onze Facebook live stream onze en jullie vragen over de nieuwe units te beantwoorden.
we zijn weer bijzonder blij dat we op onze merken kunnen rekenen om ons op alle mogelijke manieren te ondersteunen en bij te dragen tot een uniek event.

Stay tuned for more special guests, want we zijn volop bezig met andere namen die jullie vast en zeker zullen bekoren.


papaleo

Nice...,je hebt het,zoals altijd weer eens goed voorbereid Werner  :clapping:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Teejoo

Quote from: home@the movies on October  4, 2021, 14:08:56
we kunnen onze eerste speciale gast op de HCH editie 2021 reeds aankondigen.
De heer Wataru Saegusa van JVC, zal ons vereren met een bezoek en aanwezig zijn om op onze Facebook live stream onze en jullie vragen over de nieuwe units te beantwoorden.
we zijn weer bijzonder blij dat we op onze merken kunnen rekenen om ons op alle mogelijke manieren te ondersteunen en bij te dragen tot een uniek event.

Stay tuned for more special guests, want we zijn volop bezig met andere namen die jullie vast en zeker zullen bekoren.
Is dat diezelfde aardige man van vorige keer?

Ik ben er helaas niet bij, valt net in mijn verjaardagsweekend. Maar ik kom wel een keer kijken.

home@the movies

Quote from: papaleo on October  4, 2021, 14:39:54
Nice...,je hebt het,zoals altijd weer eens goed voorbereid Werner  :clapping:

Voorbereiding is het halve werk hé  ;) maar wees gerust, we hebben nog heeeeeel wat extra werk voor de boeg.

home@the movies

#30
Quote from: Teejoo on October  4, 2021, 15:16:17
Is dat diezelfde aardige man van vorige keer?

Ik ben er helaas niet bij, valt net in mijn verjaardagsweekend. Maar ik kom wel een keer kijken.

Neen, een collega van hem, de persoon van vorige keer kwam uit japan, en met het hele Covid gebeuren zijn ze niet in staat om iemand vandaar te sturen.
Deze persoon is in Duitsland gestationeerd en kan dus zonder al teveel problemen bij ons geraken, hij is ook wat vlotter in het praten dan zijn collega ;-)
Ik heb hem al een paar keer geïnterviewd op Ifa en ook hij is een zeer vriendelijke persoon, alleen iets minder technisch dan zijn collega.
Als te tijd rijp is zullen we trachten wat van jullie vragen te verzamelen, zo kan hij zich ook beter voorbereiden om de juiste dingen aan te kaarten.

blue-eyes

Quote from: Teejoo on October  4, 2021, 15:16:17
Is dat diezelfde aardige man van vorige keer?

Ik ben er helaas niet bij, valt net in mijn verjaardagsweekend. Maar ik kom wel een keer kijken.

Mooie kans om je verjaardag te verzilveren Teejoo :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

home@the movies

Quote from: blue-eyes on October  4, 2021, 18:48:28
Mooie kans om je verjaardag te verzilveren Teejoo :D

Natuurlijk wel, als je komt zorgen wij voor de taart, vieren met je HT forum genoten onder het genot van alle allemaal nieuwe speelgoedjes, wat wil je nu nog meer  ;D

Robin7

Taart? Nu kom ik zeker  :pompom:
Enige kans dat de wat oudere JVC modellen (x7900) ook nog aanwezig zouden zijn voor een vergelijking met de nieuwe modellen te kunnen maken?  :)

Jean Sibelius

Quote from: home@the movies on October  4, 2021, 18:56:35
Natuurlijk wel, als je komt zorgen wij voor de taart, vieren met je HT forum genoten onder het genot van alle allemaal nieuwe speelgoedjes, wat wil je nu nog meer  ;D

Wanneer ga je Theo? Zaterdag of zondag :colgate:
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

scoc

Quote from: Robin7 on October  6, 2021, 08:49:09
Taart? Nu kom ik zeker  :pompom:
Enige kans dat de wat oudere JVC modellen (x7900) ook nog aanwezig zouden zijn voor een vergelijking met de nieuwe modellen te kunnen maken?  :)

Dat zou niet slim zijn om te doen tijdens een beurs. Stel die oude JVC X900 zou bijna even goed beeld geven als een nieuwe dan koop je dus geen nieuwe ... Niet goed voor de commercie  ;)
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

Teejoo

Quote from: Robin7 on October  6, 2021, 08:49:09
Taart? Nu kom ik zeker  :pompom:
Enige kans dat de wat oudere JVC modellen (x7900) ook nog aanwezig zouden zijn voor een vergelijking met de nieuwe modellen te kunnen maken?  :)
Dat was met de N serie al een groot verschil.

hifiman

Quote from: Teejoo on October  6, 2021, 12:33:43
Dat was met de N serie al een groot verschil.
Klopt, black level was duidelijk minder  :police: ;D ;)

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Kjelt

Het verschil met Sony op dat gebied wordt steeds kleiner  :D

home@the movies

Quote from: Robin7 on October  6, 2021, 08:49:09
Taart? Nu kom ik zeker  :pompom:
Enige kans dat de wat oudere JVC modellen (x7900) ook nog aanwezig zouden zijn voor een vergelijking met de nieuwe modellen te kunnen maken?  :)

Dat is om verschillende redenen niet echt haalbaar, om te beginnen hebben we die toestellen niet meer, en zijn ze ook niet meer verkrijgbaar (of verkoopbaar) heeft dus weinig zin om dat nog te gaan doen, het is ook nog een keer weer wat extra werk om dit vergelijk te gaan maken, en dat kunnen we er echt niet meer bijhebben ;-)

Teejoo

#41
Quote from: hifiman on October  6, 2021, 12:55:32
Klopt, black level was duidelijk minder  :police: ;D ;)
Ja, maar op alle andere gebieden zoveel beter dat ik gekozen heb voor JVC terwijl dat met de 7900 zeker niet gebeurt was   :tongue2:

Teejoo

#42
Ik ga waarschijnlijk toch komen! We maken er een weekendje Antwerpen van. Wie weet een fijn hotel met een goede veilige parking?

Nico111

Haha dat snap ik. De vorige keer stond ik in het centrum van Antwerpen in een parkeergarage waar ik niet eens rechtop kon staan. Het ging ook niet om 1 cm maar op sommige plekken echt 15cm te laag voor mij. Echt bizar  :blink:
Arendal 1723s: towers, centre, bookshelf en sub 1V, Marantz SR6010, Epson TW7300, Apple TV 4K, PS4, Pro-Ject RPM Carbon

MLCinema

Ik baal ervan dat ik dan familie weekend heb[emoji13]. Er rust een vloek op dit event wat betreft de datum.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

home@the movies

Om even te gaan knallen hebben we de Sony GTZ380 "the beast" gereserveerd, deze gaat in combinatie met het 5 meter brede Dreamscreen scherm en een madVR Envy worden gebruikt.
Dat dit een waanzinnige combinatie is hoef ik niet uit te leggen, ok, het prijskaartje is even waanzinnig, maar hé, its nice to have a dream  ;) ;D ;D

Stay tuned for more news to come

Kjelt

Quote from: home@the movies on October  8, 2021, 17:49:15
ok, het prijskaartje is even waanzinnig, maar hé, its nice to have a dream
Het toestel is een droom, de prijs eerder een nachtmerrie  ;) :D

papaleo

Quote from: home@the movies on October  8, 2021, 17:49:15
Om even te gaan knallen hebben we de Sony GTZ380 "the beast" gereserveerd, deze gaat in combinatie met het 5 meter brede Dreamscreen scherm en een madVR Envy worden gebruikt.
Dat dit een waanzinnige combinatie is hoef ik niet uit te leggen, ok, het prijskaartje is even waanzinnig, maar hé, its nice to have a dream  ;) ;D ;D

Stay tuned for more news to come
Ik was er van overtuigd dat ik zou gaan komen maar ik nu zie dat dit monsterlijke duo ingezet gaat worden durf ik niet meer...
De teleurstelling zal te groot zijn, als ik dit duo in actie gezien zal hebben ,en ik weer thuis naar mijn eigen pj-setje moet gaan kijken  :nopompom: :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Teejoo

Is de starttijd op beide dagen weer 10 uur?