Home Cinema Happening Editie 2021

Started by home@the movies, September 10, 2021, 20:49:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

Hi iedereen,

De kogel is door de kerk, we gaan weer voor een nieuwe editie van de Cinedream Home Cinema happening Editie 2021. :pompom: :pompom:
Uiteraard kijkt iedereen reeds vol spanning uit naar de introductie van de nieuwe JVC laser toestellen, deze zullen gewoontegetrouw uiteraard in al hun glorie te bewonderen zijn.  :tongue2: :tongue2:

Zoals jullie dat ook van ons gewend zijn doen we samen met de fabrikanten steeds een zeer mooie inspanning voor bezoekers die tijdens of de dagen na de beurs een (projector) aankoop willen doen, dat zal ook nu zeer zeker het geval zijn.
De juiste details over onze acties houden we nog even geheim, maar de vaste bezoekers weten dat we hier nooit teleurstellen ;-)  ;)

De juiste datum van de HCH zullen we na het weekend bekend maken, zowat alle merken staan reeds te trappelen om er weer een mooi even van te maken.
Door het hele Covid gebeuren zullen ook wij uiteraard de nodige maatregelen moeten en willen treffen om iedereen bezoeker in een veilige omgeving te kunnen ontvangen.
We hopen dat iedereen dan ook zijn/haar steentje hier in wil bijdragen en de nodige discipline aan de dag wil leggen om dit vlot te laten verlopen.
Wij hebben er in ieder geval reeds enorm veel zin in en hopen van jullie hetzelfde, meer info volgt zeer zeker de komende dagen en weken, stay tuned   :pompom: :pompom: :pompom:

reza

Als ik kan ben ik zeker van de partij :thumbs-up:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

williams

Ik ga zeker weer komen dit jaar en ben dan ook erg benieuwd naar de nieuwe lijn van JVC .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

MLCinema

Leuk om heen te kunnen! Ben benieuwd naar de timing.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Richard70…

Ben benieuwd naar de datums, maar als het enigszins kan kom ik zeker weer langs
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

Kerre

Fantastisch nieuws. Hopelijk heb ik deze keer weer tijd om even op en neer te rijden. Vorige keer was een eye opener (1e keer, toen had ik nog geen projector) dus inmiddels ben ik wel benieuwd naar de nieuwste ontwikkelingen. (Eens kijken wat de opvolger van mijn Epson 7300 zou kunnen worden) :colgate:
Beeld: Epson TW7300 - Xtrem screen 106" 0.9 ALR - TV Sony 49X8505 - Apple TV 4K HDR Cinemike - AQ Cinnamon HDMI
Geluid: NAD T758v3 - GhentAudio 4ch Hypex NC122mp [5.1.4] - 2x Sonus Faber Sonetto V - 2x Sonetto I - Sonetto Center II - 4x Dali Altecos C-1 Atmos - XTZ 12.17 Edge - Gaia III - AQ Chicago
Analoog: Pro-ject RPM 1 Carbon 2M Red - Cambridge CP1 - AQ Forrest
Power: Supra Lorad MD06 Black stekkerdoos & Supra Lorad Silver SPC kabel

skyfox

Wat een goed nieuws! Ik ben benieuwd naar de timing en opzet. Hopelijk kan ik, ik heb er zin in!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Bas Akkerman

Ah, zou tof zijn als ik er bij kan zijn!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jean Sibelius

Mooi Werner!

Ga je ook een Envy MadVR koppelen aan de Z9? :colgate: Zag dat je de NX9 weg gaat doen. Idee om er een achter de hand te houden? Ben nl. Wel benieuwd naar het verschil met de NX9.

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

skyfox

Quote from: Jean Sibelius on September 11, 2021, 12:45:49
Mooi Werner!

Ga je ook een Envy MadVR koppelen aan de Z9? :colgate: Zag dat je de NX9 weg gaat doen. Idee om er een achter de hand te houden? Ben nl. Wel benieuwd naar het verschil met de NX9.

Groeten, Jan
Zou inderdaad mooi zijn om een NX9 tegen een Z9 head to head te zien gaan.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

eduard

Hoi Werner.
Vraagje komen er ook demo met ust projectoren?

home@the movies

Quote from: eduard on September 11, 2021, 14:42:25
Hoi Werner.
Vraagje komen er ook demo met ust projectoren?

absoluut, de Optoma's, Samsungs enz zullen zeer zeker aanwezig zijn

home@the movies

Quote from: Jean Sibelius on September 11, 2021, 12:45:49
Mooi Werner!

Ga je ook een Envy MadVR koppelen aan de Z9? :colgate: Zag dat je de NX9 weg gaat doen. Idee om er een achter de hand te houden? Ben nl. Wel benieuwd naar het verschil met de NX9.

Groeten, Jan

Madvr zeer zeker aanwezig, vermoedelijk op de JVCNZ9, alles zal wel afhankelijk zijn van de beschikbaarheid van de nieuwe JVC's.

Ik ga wel nog volop bezig zijn met revalidatie van mijn arm, dus nog meer dan anders zal het weer en race tegen de klok worden om de zaken klaar t krijgen, mijn twee andere collega's zijn al gewaarschuwd  ;) Ik ben wel de enige die de calibraties doet, meestal hebben we ergens rond de 20 projectoren staan, dus ik denk dat ik dit jaar wel een paar compromissen zal moeten maken ;)

gunny

Pioneer KRP500M - JVC RS400 - Xtrem screen DBS daylight 0.9 - Trinnov altitude 16 -  Apollon 3x DM 500 front - Ncore 7x surround + heights + VOG - HDFury vertex 2 (dolby vision hack) – Arendal 1723 S THX Tower front - Arendal 1723 S THX center - Arendal 1723 S THX surround - Arendal 1961 height 4x - Arendal 1961 center VOG -  Arendal sub 1723 S1 2x- Panasonic UB9000 - Apple TV 4K- Audioquest Rocket 88 - audioquest powerquest 3

Teejoo

Heb je toevallig ook Sony Oleds staan Werner? De laatste keer had je die enorme grote, maar dat was in een kleine verlichte ruimte.

Nico111

Ja ben benieuwd naar de datum.

Uit Friesland is het een mooi stuk rijden maar maak er dan een weekendje van :clapping:
Arendal 1723s: towers, centre, bookshelf en sub 1V, Marantz SR6010, Epson TW7300, Apple TV 4K, PS4, Pro-Ject RPM Carbon

home@the movies

Quote from: Teejoo on September 14, 2021, 23:16:22
Heb je toevallig ook Sony Oleds staan Werner? De laatste keer had je die enorme grote, maar dat was in een kleine verlichte ruimte.

We gaan proberen, we zullen het werk nu nog meer moeten spreiden, ik kan nog geen blikje Cola vasthouden met mijn arm op dit moment, en voor wie mij kent is dat op zich al rampzalig :-)

RonG


home@the movies

#18
we zijn vol gas aan het geven om alle contacten met de deelnemende merken zo snel mogelijk rond te krijgen. het enthousiasme bij iedereen is in ieder geval groot om weer een keer uit te pakken.
E zoals het er nu naar uitziet, en met wellicht nog wat mooi nieuws in aantocht, ziet het ernaar uit dat we weer een mooie line up kunnen voorstellen.
Nu maar hopen dat iedereen op tijd zijn producten ook effectief geleverd kan krijgen tegen die datum, want dat is meer dan ooit een zeer groot probleem in deze tijden.

denoontje

Quote from: home@the movies on September 26, 2021, 21:20:24
we zijn vol gas aan het geven om alle contacten met de deelnemende merken zo snel mogelijk rond te krijgen. het enthousiasme bij iedereen is in ieder geval groot om weer een keer uit te pakken.
E zoals het er nu naar uitziet, en met wellicht nog wat mooi nieuws in aantocht, ziet het ernaar uit dat we weer een mooie line up kunnen voorstellen.
Nu maar hopen dat iedereen op tijd zijn producten ook effectief geleverd kan krijgen tegen die datum, want dat is meer dan ooit een zeer groot probleem in deze tijden.


Heb ik het gemist, of is er al een datum?

Sjaak_Banaan

Op de website van Home Cinema Happening staat: Zaterdag 20 november van 10 tot 19u en Zondag 21 november van 10 tot 18u
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

denoontje

Quote from: Sjaak_Banaan on September 27, 2021, 16:37:41
Op de website van Home Cinema Happening staat: Zaterdag 20 november van 10 tot 19u en Zondag 21 november van 10 tot 18u
mooi

Nico111

Hoppa. Weekend is geblokt. Ik heb er nu al zin in:-)
Arendal 1723s: towers, centre, bookshelf en sub 1V, Marantz SR6010, Epson TW7300, Apple TV 4K, PS4, Pro-Ject RPM Carbon

Jean Sibelius

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

denoontje

Hierook  al is zondag mogelijk wel f1.
Mocht het een middagrace worden zou ik zeggen
F1 met de n9 opvolger op 5m breed[emoji1303]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk