Xpand x105 brillen crack

Started by dexter98, June 9, 2021, 23:36:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dexter98

Ik heb 4 xpand x105 brillen.

Helaas zit er een scheurtje bij alle 4 de brillen pal boven de neusbrug, dus de verbinding boven de neus tussen de 2 helften.

Is dit een bekend probleem en iemand al een oplossing gevonden hiervoor?

Sent from my moto x4 using Tapatalk


Mediasluis

Ik zelf heb dit nooit gehad en veel klanten hier dragen ook een bril.
Ik denk dat je een te grote bril hebt waar je de X105 overheen klemt.
Als je de X105-RF-X1 hebt dan heb je al de Large en is hier geen grotere voor.
I
k heb het 1 keer van een klant gehoord en die had ik toen een nieuwe toegestuurd.
Hij had een moderne GROTE bril en daar had Xpand niet op gerekend.

Nu word de mode qua brillen weer klein.
De originele Sony en Epson brillen zijn minder goed qua prestatie en nog kleiner.

Had je die brillen bij Mediasluis gekocht?
Anders heb ik  nog wel een aantal X104 brillen met RF dongle voor je liggen, maar die zijn qua beeld niet zo goed als de X105.
Je kunt ze tweaken met een programma, maar je haalt er niet uit wat de X05 geeft.



Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar info@mediasluis.nl of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

dexter98

Quote from: Mediasluis on June 10, 2021, 10:18:42
Ik zelf heb dit nooit gehad en veel klanten hier dragen ook een bril.
Ik denk dat je een te grote bril hebt waar je de X105 overheen klemt.
Als je de X105-RF-X1 hebt dan heb je al de Large en is hier geen grotere voor.
I
k heb het 1 keer van een klant gehoord en die had ik toen een nieuwe toegestuurd.
Hij had een moderne GROTE bril en daar had Xpand niet op gerekend.

Nu word de mode qua brillen weer klein.
De originele Sony en Epson brillen zijn minder goed qua prestatie en nog kleiner.

Had je die brillen bij Mediasluis gekocht?
Anders heb ik  nog wel een aantal X104 brillen met RF dongle voor je liggen, maar die zijn qua beeld niet zo goed als de X105.
Je kunt ze tweaken met een programma, maar je haalt er niet uit wat de X05 geeft.
Excuses voor de late reactie. Zat verhuizing tussendoor.

Onwijs bedankt voor de uitgebreide info Brillen zijn X105 IR variant (voor een hw55es dus niet native rf). Niet bij jou vandaan overigens. Wel fijne brillen idd, zeker tevreden over.

Ik draag zelf geen bril, mijn vriendin wel maar geen overdreven montuur, eerder heel dun.

Ik heb wel relatief vaak bezoek over de vloer, wellicht trekken die er wat te hard aan bij het afzetten. Ik zal eens beter opletten of die wat raars doen.

Sent from my moto x4 using Tapatalk


Bama

Als je het wil repareren, dit is super spul.

Mediasluis

Weet je welke maat je hebt gekocht?
Ik heb standaard de Large, ook voor de IR versie die ik heb liggen, omdat deze vrij universeel past.
Voor IR heb ik nu wel ook de X106 brillen.
Deze zijn het laatste model en kunnen in de vaatwasser (Niet te heet denk ik) dus voor Covid zeker wel fijn.
Ik zit al geruime tijd te wachten tot ze deze X106 ook in RF leveren.
De X106 is pretpark proof en de pootjes zijn van rubber.

Omdat er maar weinig zijn die nog met IR werken heb ik ze niet op mijn site gezet.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar info@mediasluis.nl of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis