Denon AVR-X3400H geen geluid meer uit speakers

Started by H B, September 5, 2021, 10:49:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

H B

Mijn Denon AVR-X3400H van net iets meer dan 3 jaar oud gaf vanmorgen bij het aanzetten op alle aangesloten kanalen geen geluid meer, eerst natuurlijk alle aansluitingen nagelopen maar daar lijkt niks mis, kijken of het iets is met de zones blijkt het ook niet te zijn zone 2 staat gewoon uit.
Nu daar niks mis lijkt te zijn gekozen voor het harde reset en bij de speakers gekozen dat alleen de fronts zijn aangesloten en als je dat in setup kiest voor volgende dan hoor ik een klik vanuit het apparaat en loopt de setup vast het apparaat reageert dan niet meer op de afstandsbediening, als ik hem dan uit en aanzet via de knop op het frontpaneel dan gaat de setup weer verder niet op het speaker gedeelte maar naar netwerk setup tot het gedeelte dat er verbinding is met het netwerk en er gevraagd word of ik geluid hoor (wat niet het geval is) klik ik daar op ja dan doorloopt hij de verdere setup maar geen geluid te horen.
De receiver ook nog open geschroefd om te kijken of er ergens een zekering zit die niet goed is maar de 3 die ik kan vinden zijn goed daar zit het dus ook niet.
Als iemand tips heeft over wat er mis kan zijn hoor ik het graag.

Mvg,

Henk