ISf calibratie Haaglanden?

Started by kyrill, August 29, 2021, 13:31:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kyrill

Hoi

Is er iemand in de buurt van Den Haag (particulier) die zijn eigen projector  ISF calibraties geeft en bereid is tegen betaling  mijn projector te kalibreren?
Over de prijs komen we het echt wel overeens.
Ik kan naar Frank gaan maar dat is echt heen en terug te ver weg.
Matthieu in Maassluis is al veel dichterbij maar doet geen cals meer aan pj die daar niet gekocht zijn

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

J.A.F._Doorhof

Je kan er bij ons altijd op wachten.
Scheelt reistijd.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

kyrill


Het is één die ik tweedehands heb over genomen ( JVC X7900) met 250 uur op de lamp, maar de kleuren vind ik onprettig anders vergeleken met mijn by Frank gekochte Epson 9300TW.

Frank ik begrijp het niet. Hoe wachten ( als je tenminste ook niet bij juliie gekochte pj's callibreren)

TornadoGo

Volgens mij kan je met je PJ naar Frank toe gaan en wordt hij gecalibreerd terwijl je wacht.
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

kyrill

OK

Dat is ook mijn ervaring met Frank als een afspraak van te voren gemaakt is.
Min probleem ligt ergens anders de twee maal reistijd vanuit Den Haag... fileloos, laat staan met files

Richard70…

Quote from: kyrill on August 30, 2021, 15:07:22
OK

Dat is ook mijn ervaring met Frank als een afspraak van te voren gemaakt is.
Min probleem ligt ergens anders de twee maal reistijd vanuit Den Haag... fileloos, laat staan met files
Halve dag op en neer en wachten.
Ik zie het probleem niet helemaal ?
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

J.A.F._Doorhof

Je kan er hier nagenoeg altijd op wachten.
Dus brengen en uurtje of anderhalf later weer ophalen.
En inderdaad we doen ook projectoren die niet bij ons gekocht zijn, net als TVs :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

reza

Quote from: rdebruin on August 30, 2021, 16:58:47
Halve dag op en neer en wachten.
Ik zie het probleem niet helemaal ?

Ik snap best dat iemand geen halve/hele dag + een volle tank benzine + kalibratie wil doen.
Dat is altijd wat me heeft tegengehouden om bij Frank wat te kopen, hij zit gewoon 200km bij mij vandaan. Dus begrijpen kan ik het zeker.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Richard70…

Quote from: reza on August 30, 2021, 17:25:38
Ik snap best dat iemand geen halve/hele dag + een volle tank benzine + kalibratie wil doen.
Dat is altijd wat me heeft tegengehouden om bij Frank wat te kopen, hij zit gewoon 200km bij mij vandaan. Dus begrijpen kan ik het zeker.
Dat begrijp ik ook best, maar als er dichterbij geen alternatief is dan lijkt het me niet onoverkomelijk
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

reza

Zekers, maar zo ver is het nog niet :tounge:
Niet geschoten is altijd mis.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

williams

Mocht je Frank of andere kalibratie mannen te ver vinden dan help ik je wel .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

williams

Nog even ter aanvulling  ik doe dit puur voor de hobby en niet om anderen dwars te zitten .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

kyrill

Dank William

Je hebt een bericht van mij te ontvangen

Dreamer


jantje112

Lol.. ik woon 20 minuten van Emmeloord en rij regelmatig naar Den Haag :), want dat is mijn standplaats (179 kilometer enkele reis)

Het is maar wat je ver vindt..