Het grote 'ik zoek een titel van een film'-Topic

Started by Martinwill, October 15, 2008, 07:37:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tube-freak

Nee die is het niet.  Het gaaat dus over een dienstmeid die iedereen manipuleert en ze wordt ook vriendinen met een andere meid die schijnbaar ook al net zo geschift is als zei en samen vermooorden ze het gezin.  Op een andere website las ik dat het een film zou moeten zijn uit 1995 want iemand anders zocht ook die film en die zei dat de film uit 1995 is maar wist dus ook de titel niet.  Volgens mij was het een frans gesproken film, maar nu begin ik te twijfelen of dat echt zo was want ik kan nergens een franse film vinden die er op lijkt op geen enkele website.



Quote from: Jumping Jack on March  1, 2012, 13:05:39
La tourneuse des pages?
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

jahtari

Ik zoek een oudere film met samuel l jackson waar hij op de vlucht is met een andere "boef" en waar ze ergens in het donker door een stad/dorp waden met veel water / in het water....?  :D
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub