Verschillen AudioNote Dac of AudioNoteKits

Started by Pjotr27, August 23, 2021, 10:36:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pjotr27

Ik ben een beetje aan het rondkijken om een nieuwe DAC te gaan kopen. AudioNote maakt hele mooie DAC's met een heel stevig prijskaartje.
AudioNoteKits levert AudioNote DAC's die je zelf nog in elkaar moet zetten. Naast dat dit leuk is kan je ook makkelijk upgraden.
Een Kit is niet goedkoop en bovendien komt er invoerkosten bij, kan iemand vertellen of er veel verschil zit tussen een AudioNote Dac of een Kit?
De nu geleverde kits worden ook met een USB board geleverd, wat ik weer belangrijk vind voor o.a. streaming.
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Pjotr27

Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

vergeerr72

Quote from: Pjotr27 on August 25, 2021, 15:48:25
Niemand enig idee?
Je zou eens bij Peter de Bruyn van Acoustic Dimension kunnen informeren.

Verstuurd vanaf mijn SM-T500 met Tapatalk

Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

Pjotr27

Quote from: vergeerr72 on August 25, 2021, 19:55:13
Je zou eens bij Peter de Bruyn van Acoustic Dimension kunnen informeren.

Verstuurd vanaf mijn SM-T500 met Tapatalk

Op de een of andere vreemde manier reageert die niet. Een kennis wilde wat kopen (3000 euro dus geen kattepis), maar geen reactie. Ik heb daarna hetzelfde gevraagd, ook geen reactie. Gewoon via zijn bedrijfs mail (van website). Ik heb nu een imitatie AudioNote Dac gevonden, stuk goedkoper als een kit en makkelijk om te bouwen naar mooiere kast.
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Tubegear

Volgens mij worden de kits niet meer ondersteund vanuit Audio Note. Het heet nu ANK en niet meer Audio Note Kits. Ik zou zelf alleen een Audio Note dac overwegen wanneer deze geïntegreerd wordt in een volledig Audio Note systeem.

Tubegear

Je zou ook eens naar een Bordel Patrol dac kunnen kijken.

devil

Anders op de site van Edwin Maas, hij heeft verschillende MOD's voor audio note.
https://edmakoestiek.wordpress.com/
Stereo: Marantz PM11S3 || Audio Note Edma dac ||
HT: Denon 7200AW Auro 3D || Oppo 203 ||
Media box next || humax 5200 ||Pioneer Kuro 600M || Speakers:F Phonar Veritas P10 Edma|| R Phonar P5,5 Edma||C TMA || A Cabasse ||

Pjotr27

Grappig, die ken ik van Stassen. Ik heb weleens een DAC van hem gehoord. Dat klonk echt heel veel beter als een ingebouwde DAC in een HEGEL versterker.
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.