HDMI switch

Started by Richard70…, August 13, 2021, 13:12:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Richard70…

Quote from: Dirk on August 13, 2021, 15:36:57
als het "compromisloos" (lees "pro-grade") moet zijn kan je eens kijken naar een splitter/distributor van Kramer, die hebben wel een extreem goede reputatie op dat vlak.
Kramer kan je bvb ook bij Thomann kopen, als hij dan niet 100% bevalt kan je 'm probleemloos terugsturen ;)
Ga ik eens naar kijken
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

Richard70…

Quote from: papaleo on August 13, 2021, 22:37:11
Volgens mij houd Richard ervan om een product te nemen waar je niet veel aan hoef in te stellen...,daarom heeft hij juist voor de Envy gekozen en niet voor de Lumagen...
Nou dan is een HDfury al hélemaal niets voor hem als er een 'klein' apparaatje  op de markt is waar een legio aan knopjes en instel mogelijkheden op zit is het wel een HDFury.(en dan bedoel ik de Integral)  ;)
Maar goed eenmaal ingesteld hoef je er bijna nooit meer aan te zitten....hee dit lijkt veel op een Lumagen  :tounge:
Je zou toch denken " hoe moeilijk kan het zijn"
Kastje met knop of afstandsbediening . Selecteer HDMI 1 of 2. Meer hoeft toch niet
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

Richard70…

Wil deze keer geen enkele consessies doen.
Dus het moet gebruiksvriendelijk zijn.
Mp60 of ook trinnov wel aan gedacht, maar vind het prijsverschil tussen de 40 en de 60 wel wat groot voor een stel HDMI poorten.
Trinnov lijkt me ook echt wel het summum , maar ook hier denk ik dat het gebruiksgemak wat minder is tov van lyngdorf, maar dat is een aanname van me, omdat ik die nog nooit heb gehoord .
Voor deze geld ook weer dat er een groot prijsverschil zit tussen de mp40 en de trinnov
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

papaleo

Quote from: rdebruin on August 14, 2021, 00:35:30
Wil deze keer geen enkele consessies doen.
Dus het moet gebruiksvriendelijk zijn.
Mp60 of ook trinnov wel aan gedacht, maar vind het prijsverschil tussen de 40 en de 60 wel wat groot voor een stel HDMI poorten.
Trinnov lijkt me ook echt wel het summum , maar ook hier denk ik dat het gebruiksgemak wat minder is tov van lyngdorf, maar dat is een aanname van me, omdat ik die nog nooit heb gehoord .
Voor deze geld ook weer dat er een groot prijsverschil zit tussen de mp40 en de trinnov
Nou geloof me...voor dat je een Trinnov volledig hebt ingesteld zou je bijna een universitaire opleiding gevolgd moeten hebben...bij een Lyngdorf is dit appeltje/eitje.
Dan denk ik dat je met een Lumagen Radiance Pro 4x4x4 in mijn optiek beter af zult zijn je hebt dan een legio aan hdmi inputs(zonder kwaliteit verlies) èn kwa laag/hoog drempelligheid wbt het instellen valt het reuze mee én last but no least je bent dan vele male goedkoper klaar...
Tja dan zou je wel je net aangeschafte Envy weer van de hand moeten doen... :tounge2:

Jeetje mina,...wat heb jij toch een luxe problemen,sterkte :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Richard70…

Nou de envy blijft hoor  :tounge2:
We gaan eerst maar een kijken , maar we dwalen af. :D
De insteek was een HDMI splitter voor een mp40 evt.
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

papaleo

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

PascalP

Waar je ook ff rekening mee moet houden (denk ik), wanneer je een simpele HDMI splitter achter je MP40 hangt je nog steeds 2 displays hebt met verschillende specs en EDID's.
Je TV doet DV bijvoorbeeld en je Projector niet.
Zoals je zelf al in het verleden geleerd hebt brengt dit problemen met zich mee zoals je op je AV40 altijd HDMI OUT 1 of 2 moest in/uitschakelen en met de Acurus de stekker uit je JVC als je TV wilde kijken...

Voordeel van de HDFury is dan hoe ik begrijp je dit onafhankelijk van elkaar kunt instellen wat naar welke output moet gaan, maar hier zou je even verder in moeten duiken ;)
Niet dat je denkt splittertje ertussen en klaar en je nog ligt te tobben zoals bij je 2 voorgaande processoren ;)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

pameijer

Quote from: PascalP on August 14, 2021, 10:03:40
Waar je ook ff rekening mee moet houden (denk ik), wanneer je een simpele HDMI splitter achter je MP40 hangt je nog steeds 2 displays hebt met verschillende specs en EDID's.
Je TV doet DV bijvoorbeeld en je Projector niet.
Zoals je zelf al in het verleden geleerd hebt brengt dit problemen met zich mee zoals je op je AV40 altijd HDMI OUT 1 of 2 moest in/uitschakelen en met de Acurus de stekker uit je JVC als je TV wilde kijken...

Voordeel van de HDFury is dan hoe ik begrijp je dit onafhankelijk van elkaar kunt instellen wat naar welke output moet gaan, maar hier zou je even verder in moeten duiken ;)
Niet dat je denkt splittertje ertussen en klaar en je nog ligt te tobben zoals bij je 2 voorgaande processoren ;)
Ik ben idd net zelf tegen deze EDID problemen opgelopen. Helaas lost een Integral2 dat ook niet voor je op, ben ik achter gekomen. Ben nog in gesprek met HDFury om dit op te lossen. Zeker als je een optische kabel naar je pj hebt lopen én een JVC hebt, heb je een probleempje...
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Richard70…

Quote from: pameijer on August 14, 2021, 13:12:26
Ik ben idd net zelf tegen deze EDID problemen opgelopen. Helaas lost een Integral2 dat ook niet voor je op, ben ik achter gekomen. Ben nog in gesprek met HDFury om dit op te lossen. Zeker als je een optische kabel naar je pj hebt lopen én een JVC hebt, heb je een probleempje...
Hmmm, optische kabel loopt naar de envy / Sony idd
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

pameijer

Zo'n HDFury zet een EDID op een ingang, niet op een uitgang. Aangezien je maar 1 uitgang op je processor hebt gebruik je maar 1 ingang op de HDFury, waar dus maar 1 EDID op kan zitten. Je kunt het gaan proberen natuurlijk maar het is een weiland vol kuilen in HDMI/EDID land!
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

buckler

Quote from: pameijer on August 14, 2021, 14:27:21
Zo'n HDFury zet een EDID op een ingang, niet op een uitgang. Aangezien je maar 1 uitgang op je processor hebt gebruik je maar 1 ingang op de HDFury, waar dus maar 1 EDID op kan zitten. Je kunt het gaan proberen natuurlijk maar het is een weiland vol kuilen in HDMI/EDID land!

Goed bedacht... in theorie identificeerd hij dan maar 1 display en dat is degene welke uitgang actief is toch?
zou best wel eens kunnen werken als je het mij vraagt. Zou eigenlijk te proberen moeten zijn.
En wat doet de Envy? Die ziet dan toch de hd fury en niet meer de bron. Gaat dat dan ook niet fout daar?
Blijft een moeilijk verhaal wat waarschijnlijk boven ons pet gaat  :)

Tja dan blijf ik toch zeggen of een processor met 2 hdmi uitgangen nemen of de tv helemaal niet in de keten zetten...
Moeilijk Richard
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

pameijer

Quote from: buckler on August 14, 2021, 14:45:53
Goed bedacht... in theorie identificeerd hij dan maar 1 display en dat is degene welke uitgang actief is toch?
zou best wel eens kunnen werken als je het mij vraagt. Zou eigenlijk te proberen moeten zijn.
En wat doet de Envy? Die ziet dan toch de hd fury en niet meer de bron. Gaat dat dan ook niet fout daar?
Blijft een moeilijk verhaal wat waarschijnlijk boven ons pet gaat  :)

Tja dan blijf ik toch zeggen of een processor met 2 hdmi uitgangen nemen of de tv helemaal niet in de keten zetten...
Moeilijk Richard
Nee helaas. Met een optische kabel blijft er altijd nog een soort van signaal actief op de HDMI poort, ook al staat de projector of zelfs de HDFury uit. Hierdoor pakt de processor van beide EDID's de grootste gemene deler, ténzij die processor echt een HDMI uitgang kan uitschakelen, zoals de nieuwere Marantz/Denon dat kunnen. Maar dat zou ik wel eerst ff goed checken! Dus ook een processor met 2 HDMI-uitgangen hoeft nog geen oplossing te zijn. Een gewone koperen HDMI kabel naar de pj vaak wel, maar die werken weer niet boven de 5-7 meter. Maar aan de andere kant: het kán allemaal wel werken. Bij mij werkte het eerst wel, en nu helemaal niet meer. Zeg het maar  :'(
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

buckler

Quote from: pameijer on August 14, 2021, 14:51:01
Nee helaas. Met een optische kabel blijft er altijd nog een soort van signaal actief op de HDMI poort, ook al staat de projector of zelfs de HDFury uit. Hierdoor pakt de processor van beide EDID's de grootste gemene deler, ténzij die processor echt een HDMI uitgang kan uitschakelen, zoals de nieuwere Marantz/Denon dat kunnen. Maar dat zou ik wel eerst ff goed checken! Dus ook een processor met 2 HDMI-uitgangen hoeft nog geen oplossing te zijn. Een gewone koperen HDMI kabel naar de pj vaak wel, maar die werken weer niet boven de 5-7 meter. Maar aan de andere kant: het kán allemaal wel werken. Bij mij werkte het eerst wel, en nu helemaal niet meer. Zeg het maar  :'(

Aha duidelijk... je heb je huiswerk gedaan lees ik. Goed bezig en leren we allemaal van zo.
Top.
Hoop dat jij het ook snel voor jezelf voor elkaar heb want het kan frustrerend zijn als het allemaal niet werkt. Hdmi handshakes is a bitch zeg ik altijd  :crazy:
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

pameijer

Je kunt het gewoon proberen. YMMV. En mocht het allemaal niet willen, zoals bij mij, kun je altijd nog overwegen om een Celerity fiber HDMI bij Vik te bestellen. Dat is naar mijn weten de enige optische HDMI-kabel die de specs volgt (een kabel mag géén stroom uit de HDMI poort trekken) en echt geen galvanische verbinding meer heeft.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Richard70…

Dit is wel een dingetje dan weer.
Tv er uit is geen optie, ook niet om hem niet via de set te laten lopen , dus dat is een must.
Het maakt het er niet makkelijker op
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

Richard70…

Het gekke is dat mijn muse twee uitgangen heeft, en toen de jvc er stond moest ik fysiek de stekker uit de jvc halen om geen problemen te hebben als ik tv keek. Andersom ging wel goed.
Nu met de envy / Sony heb ik geen enkel probleem op dat vlak .
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

papaleo

Ik heb destijds voor de 10m RuiPro 8k/48gb-s hdmi fiber optic kabel gekozen deze kabel werkt met een externe voedings plug/kabeltje die er voor moet zorgen dat de hdmi handshake sneller maar vooral tot stand komt...in hoeverre deze kwa specs overeen komt met de Celerity fiber HDMI kabel zou ik niet weten...,Ik ben er in ieder geval heel content mee en kwa prijs ook betaalbaar.

Hier een filmpje over deze kabel.

https://youtu.be/WnNRNFWt_UQ

Techno Dad heeft deze kabel ook op YouTube ge-reviewed....even Google'n en je weet het.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

pameijer

Quote from: papaleo on August 14, 2021, 19:30:33
Ik heb destijds voor de 10m RuiPro 8k/48gb-s hdmi fiber optic kabel gekozen deze kabel werkt met een externe voedings plug/kabeltje die er voor moet zorgen dat de hdmi handshake sneller maar vooral tot stand komt...in hoeverre deze kwa specs overeen komt met de Celerity fiber HDMI kabel zou ik niet weten...,Ik ben er in ieder geval heel content mee en kwa prijs ook betaalbaar.

Hier een filmpje over deze kabel.

https://youtu.be/WnNRNFWt_UQ

Techno Dad heeft deze kabel ook op YouTube ge-reviewed....even Google'n en je weet het.

Zou zo'n extern voedingsplug/kabeltje dingetje ook los te verkrijgen zijn? :eh:
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

papaleo

Zal best...maar werkt het dan?
Zou de kabel daar niet voor geschikt moeten zijn?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

pameijer

Voor wie hier meelezen: dit draadje op AVforums staat bij mij in ieder geval onder de favorieten.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

pameijer

#45
Die RuiPro lijkt wel een mooi kabeltje inderdaad! Te koop op Amazon voor een kleine €200, maar als je naar de Spaanse distributeur gaan (link via de site van RuiPro) dan kun je hem voor €135 thuis krijgen  ::)


EDIT: ik heb maar in mijn beste Duits een berichtje naar RuiPRo_DE gestuurd voor een kortingscode. Ik las op een ander forum dat ze dat wel willen doen  :hehe: . Ben benieuwd! Zal hem hier wel delen.



Gutentag! Ik habe Interesse in der "RUIPRO 8K HDMI Glasfaser kabel 15 m HDMI 2.1 48Gbps 8K@60Hz 4K@120Hz" von €192,79 (ASIN B081SHJJ3C). Aber ich sehe dass der Distributor von Spanien derselbe Kabel anbietet für €135 (https://www.imundoaudio.com/producto/ruipro-8k-hdmi-hibrido-15-metros/). Ist es möglich ein Rabatt Code zu bekommen weil ich lieber bei Amazon.de bestelle? Danke!



Netjes toch?
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

papaleo

Quote from: pameijer on August 14, 2021, 20:57:58
Die RuiPro lijkt wel een mooi kabeltje inderdaad! Te koop op Amazon voor een kleine €200, maar als je naar de Spaanse distributeur gaan (link via de site van RuiPro) dan kun je hem voor €135 thuis krijgen  ::)


EDIT: ik heb maar in mijn beste Duits een berichtje naar RuiPRo_DE gestuurd voor een kortingscode. Ik las op een ander forum dat ze dat wel willen doen  :hehe: . Ben benieuwd! Zal hem hier wel delen.



Gutentag! Ik habe Interesse in der "RUIPRO 8K HDMI Glasfaser kabel 15 m HDMI 2.1 48Gbps 8K@60Hz 4K@120Hz" von €192,79 (ASIN B081SHJJ3C). Aber ich sehe dass der Distributor von Spanien derselbe Kabel anbietet für €135 (https://www.imundoaudio.com/producto/ruipro-8k-hdmi-hibrido-15-metros/). Ist es möglich ein Rabatt Code zu bekommen weil ich lieber bei Amazon.de bestelle? Danke!



Netjes toch?
Lekkûrhh man :thumbs-up:  :clapping:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Richard70…

Mooie prijs als dat lukt, mocht het het probleem oplossen dan is het zijn geld dubbel en dwars waard.
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

papaleo

De RuiPro is best aardig in prijs gestegen in der loop van tijd ik heb er dacht ik nog €149 voor betaald dit was de 10m uitvoering.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

pameijer

Ik heb inderdaad een kortingscoupon gekregen voor deze kabel waarmee de eindprijs bij Amazon.de op EUR135 uitkomt voor de 15 meter kabel. Mochten er mensen interesse hebben dan graag via PM!
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!