Akoestisch spanplafond

Started by kermy, August 12, 2021, 17:01:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ruud2

Quote from: katwax on September 20, 2021, 18:14:32
Ruud welke info heb je nodig?

close up van de structuur aan de zichtzijde.
mijn uitgangsopmerking ging over folie , maar zo te zien heb je een geweven structuur uit polyester. en dat zit anders in elkaar.
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Rob_Dingen

Quote from: notoxus on September 20, 2021, 19:04:10

Hi,

Heb je misschien meer informatie over het aantal graden dat in tegenovergestelde reflectie punten het verschil zou kunnen maken?

Groeten

Edit  we hebben plannen om een woonkamer op een andere plek op onze kavel te gaan zetten en proberen rekening te gaan houden met akoestische voordelen zoals afmetingen, positie van ramen en soort wandafwerking. 
Vandaar de vraag.
Voor de zekerheid moet je zelf ook nog even op zoek gaan maar uit mijn geheugen is het geloof ik 6 graden per wand dus 12 in totaal.
Maar voor flutter echo's zijn er nog wel meer middelen zoals latten met demping er achter of gewonen dempings panelen.
Tegenwoordig zie je die verticale latten steeds meer in huizen terug komen als je daar demping achter maakt is het helemaal mooi.

katwax

Quote from: ruud2 on September 20, 2021, 19:47:58
close up van de structuur aan de zichtzijde.
mijn uitgangsopmerking ging over folie , maar zo te zien heb je een geweven structuur uit polyester. en dat zit anders in elkaar.
Bij deze:
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

ruud2

Quote from: katwax on September 21, 2021, 18:04:48
Bij deze:


dank je voor de moeite!
dit is dus een geweven open structuur en het een grote "doorlaat"
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.