Review REAVON UBR-X200

Started by Teejoo, August 8, 2021, 12:23:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

papaleo

Quote from: TopGun2010 on August  9, 2021, 18:21:12
Wat zijn de effecten op het beeld, krijg je anders ruis?
Ik heb en kan niet vergelijken met een 8/10 bit/4:2:0 uitgaand signaal...ik zie in ieder geval geen bijkomende ruis oid in het 10bit/4:2:2 signaal.
Maar je wil graag een 8/10 bit/4:2:0 aan je VP aanbieden...dat zou ideaal zijn.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

fugazi_2009

Quote from: papaleo on August  9, 2021, 10:21:15

En heeft de Reavon ook een web/app waarmee je deze kan bedienen...zoals de Oppo dit heeft?

Volgens mij is er nog geen app, maar volgens de handleiding heeft die wel een ip interface. Dus dat zou betekenen dat een app zeker mogelijk is. Als die app vervolgens net zo ruk is als de app van de Oppo, dan helpt dat ook niet  ;D
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

papaleo

Wat is daar dan zo 'ruk' aan?  ???

Op mijn ipad werk ik daar best vaak mee.
Ook makkelijk om rechtstreeks de bdmv/4k files/film te starten zonder eerst de juiste/grootste file te zoeken.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Jean Sibelius

Mooie review (al) Theo en ook dat je zoveel mogelijk ieders vragen probeert te beantwoorden :colgate: :clapping:

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

fugazi_2009

Quote from: papaleo on August  9, 2021, 20:13:49
Wat is daar dan zo 'ruk' aan?  ???

Op mijn ipad werk ik daar best vaak mee.
Ook makkelijk om rechtstreeks de bdmv/4k files/film te starten zonder eerst de juiste/grootste file te zoeken.

Het zou goed kunnen dat de iOS versie beter werkt dan de Android versie die ik gebruik. Dat zou ook nog wel eens leuke test zijn. 
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

papaleo

Ik denk het ook ja.
Is de Android versie niet stabiel dan,of iets anders waarom je het 'ruk' vind?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

fugazi_2009

Quote from: papaleo on August  9, 2021, 20:49:10
Ik denk het ook ja.
Is de Android versie niet stabiel dan,of iets anders waarom je het 'ruk' vind?

Vaak vindt de app de speler niet automatisch,  dan moet ik expliciet het ip adres ingeven. Daar is nog overheen te komen maar als ik bijvoorbeeld de inhoud van een folder op een harddisk die ik via USB wil bekijken dan doet dat het eigenlijk nooit. Zo'n eeuwig draaiend wacht icoontje. Met de afstandbediening en de tv aan is het supersnel
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

vik

Voor een correct vergelijk tussen Oppo en Reavon: 4:2:2 aanhouden en color space op auto (Oppo maakt er dan sowieso 12 bit van) en de Reavon gewoon op 12 bit zetten.

Dan heb je een eerlijk vergelijk want de Oppo met een chroma subsampling 4:4:4 heeft geen enkele zin dat is niet zijn sterkste kant. Panasonic doet dit een stuk beter vanwege de betere chip.

De bron (disc) is 4:2:0 dit klopt helemaal, de post production mastering is 4:4:4 en puur een vanwege de compressie vorm in 4:2:0 op disc gezet. Ik persoonlijk ken geen bron wat 4:2:0 8 bit uitstuurt. Elke speler doet automatisch upsamplen naar 4:2:2 12 bit. Hdmi 1.4 ondersteunt geen 4:2:0 en Hdmi 2.0 ondersteunt 4:2:0 op 50/60 hz only. Voor HDR heb je sowieso 10 bit nodig om banding te voorkomen. 

Ook vanwege de issues met HDCP hebben ze er denk ik voor gekozen om elke speler met een interne upsampling te laten werken. Ongeacht of dat je nu source direct selecteert.

Bijzonder geen speaker management. Wellicht iets voor een toekomstige firmware upgrade.  ???

Dank Teejoo voor de tijd en energie die je er in steekt.  :thumbs-up:

Quote from: Teejoo on August  9, 2021, 17:22:02
Oppo en Reavon staan op auto, wat bij het afspelen van een schijf neerkomt op:

Oppo:12 bit 4:4:4
Reavon:12 bit 4:2:2. Ook al zet ik hem op 10 bit, hij blijft 12 uitsturen.
Panasonic: 10 bit, 4:4:4 (heeft geen auto, staat op setting 4K (50p/60p) 4:4:4

Speaker management is niet bestaand lijkt het.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Leuk vergelijk voor jezelf Jack maar in principe heeft niemand hier iets aan IMHO.  ::)

Dan zou je hem moeten vergelijken met een originele Oppo UDP-205. Hoe heb jij de Oppo aangesloten? Direct op een eindtrap met de Oppo als processor (pre-amp) functie met volume regeling? Of gekoppeld  aan een analoge processor? Er gaat nu een lampje branden met Audio Research analoge processor?

Wordt sowieso lastig om dat de Reavon op dit moment niet eens een menu heeft voor bass management (lees de reactie van Teejoo)

Quote from: fugazi_2009 on August  9, 2021, 15:06:19
Als iemand die puur analoog draait, zou ik dat best willen testen. Dus ik wil dat best aansluitend aan Theo doen. Komt ook goed uit, want volgens mij houdt Theo hem nog zo'n 4 weken in bezit en al die tijd ben ik toch nog niet thuis. Ik kan hem dan vergelijken met de Oppo UDP-UDP205 CineMike
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Teejoo

#59
Quote from: vik on August 10, 2021, 09:09:38
Voor een correct vergelijk tussen Oppo en Reavon: 4:2:2 aanhouden en color space op auto (Oppo maakt er dan sowieso 12 bit van) en de Reavon gewoon op 12 bit zetten.

Dan heb je een eerlijk vergelijk want de Oppo met een chroma subsampling 4:4:4 heeft geen enkele zin dat is niet zijn sterkste kant. Panasonic doet dit een stuk beter vanwege de betere chip.


De bron (disc) is 4:2:0 dit klopt helemaal, de post production mastering is 4:4:4 en puur een vanwege de compressie vorm in 4:2:0 op disc gezet. Ik persoonlijk ken geen bron wat 4:2:0 8 bit uitstuurt. Elke speler doet automatisch upsamplen naar 4:2:2 12 bit. Hdmi 1.4 ondersteunt geen 4:2:0 en Hdmi 2.0 ondersteunt 4:2:0 op 50/60 hz only. Voor HDR heb je sowieso 10 bit nodig om banding te voorkomen. 

Ook vanwege de issues met HDCP hebben ze er denk ik voor gekozen om elke speler met een interne upsampling te laten werken. Ongeacht of dat je nu source direct selecteert.

Bijzonder geen speaker management. Wellicht iets voor een toekomstige firmware upgrade.  ???

Dank Teejoo voor de tijd en energie die je er in steekt.  :thumbs-up:
Ik zie de verschillen primair tussen de Panasonic en de andere 2 zodra ze moeten upscalen. Dat doet de Panasonic mooier, en met meer detail en rust in het beeld. Kleuren verschil is me niet echt opgevallen. Ik neem aan dat de door jou genoemde chroma upsampling hier direct invloed op heeft?

williams

Quote.     Voor een correct vergelijk tussen Oppo en Reavon: 4:2:2 aanhouden en color space op auto (Oppo maakt er dan sowieso 12 bit van) en de Reavon gewoon op 12 bit zetten.

Dan heb je een eerlijk vergelijk want de Oppo met een chroma subsampling 4:4:4 heeft geen enkele zin dat is niet zijn sterkste kant. Panasonic doet dit een stuk beter vanwege de betere chip.

De bron (disc) is 4:2:0 dit klopt helemaal, de post production mastering is 4:4:4 en puur een vanwege de compressie vorm in 4:2:0 op disc gezet. Ik persoonlijk ken geen bron wat 4:2:0 8 bit uitstuurt. Elke speler doet automatisch upsamplen naar 4:2:2 12 bit. Hdmi 1.4 ondersteunt geen 4:2:0 en Hdmi 2.0 ondersteunt 4:2:0 op 50/60 hz only. Voor HDR heb je sowieso 10 bit nodig om banding te voorkomen. 

Ook vanwege de issues met HDCP hebben ze er denk ik voor gekozen om elke speler met een interne upsampling te laten werken. Ongeacht of dat je nu source direct selecteert.   



Je vraagt je dan ook af met bovenstaand verhaal wat de meerwaarde is van een source direct setting op uhd spelers in het algemeen .

Verder erg leuk om weer is een gebruikers review te lezen zo op het forum .
Voor mij wel iets wat vaker mag gebeuren 😊
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

vik

#61
Quote from: Teejoo on August 10, 2021, 09:35:21
Ik zie de verschillen primair tussen de Panasonic en de andere 2 zodra ze moeten upscalen. Dat doet de Panasonic mooier, en met meer detail en rust in het beeld. Kleuren verschil is me niet echt opgevallen. Ik neem aan dat de door jou genoemde chroma upsampling hier direct invloed op heeft?

Hier komt de chroma subsampling (4m:10) ter sprake. (Met dank aan Vincent)

Panasonic doet dit beter. Wat je zou kunnen testen is Oppo vs Reavon (4:2:2 vs 4:4:4) ik denk niet dat er veel verschil zal zijn tussen beiden maar leuk om deze test even mee te pakken?

https://www.youtube.com/v/yvWEK0novkY?t=259
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

De hdmi source direct functie heeft ondanks de upsampling naar 4:2:2 toch een korte signaal weg naar de hdmi outputs. Dit weet ik van mijn collega CineMike.

Quote from: williams on August 10, 2021, 09:56:55
Je vraagt je dan ook af met bovenstaand verhaal wat de meerwaarde is van een source direct setting op uhd spelers in het algemeen .

Verder erg leuk om weer is een gebruikers review te lezen zo op het forum .
Voor mij wel iets wat vaker mag gebeuren 😊
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

fugazi_2009

#63
Quote from: vik on August 10, 2021, 09:23:34
Leuk vergelijk voor jezelf Jack maar in principe heeft niemand hier iets aan IMHO.  ::)

Dan zou je hem moeten vergelijken met een originele Oppo UDP-205. Hoe heb jij de Oppo aangesloten? Direct op een eindtrap met de Oppo als processor (pre-amp) functie met volume regeling? Of gekoppeld  aan een analoge processor? Er gaat nu een lampje branden met Audio Research analoge processor?

Wordt sowieso lastig om dat de Reavon op dit moment niet eens een menu heeft voor bass management (lees de reactie van Teejoo)


Nou als niemand hier wat aan heeft dan is de X-200 volgens jou dus compleet overbodig ten opzicht van de X-100? Maar het gebrek aan speaker setup etc is zeker een mega probleem op dat gebied.

En de Oppo is inderdaad aangesloten via de Audio Research multi-channel analoge voorversterker (geen processor  ;) )
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

pameijer

Quote from: vik on August 10, 2021, 09:23:34
Leuk vergelijk voor jezelf Jack maar in principe heeft niemand hier iets aan IMHO.  ::)

Dan zou je hem moeten vergelijken met een originele Oppo UDP-205. Hoe heb jij de Oppo aangesloten? Direct op een eindtrap met de Oppo als processor (pre-amp) functie met volume regeling? Of gekoppeld  aan een analoge processor? Er gaat nu een lampje branden met Audio Research analoge processor?

Wordt sowieso lastig om dat de Reavon op dit moment niet eens een menu heeft voor bass management (lees de reactie van Teejoo)

Die snap ik niet. Maak daar dan maar van: niemand, behalve ik en anderen die willen weten hoe de CD-weergave is. Sowieso kun je CD-weergave ook reviewen zonder een 1 op 1 vergelijk lijkt me. En bassmanagement lijkt me ook niet direct een noodzaak, tenzij je wilt voorkomen dat er een D -> A -> D -> A conversie komt in zowel de speler als de receiver. Maar meestal is dat laatste in de receiver toch niet uit te schakelen.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

vik

#65
Het ging mij meer om het vergelijk met een gemodificeerde Oppo 205 vs de Reavon. Een vergelijk in prestaties zou dan niet helemaal op zijn plaats zijn is wat ik bedoel. Dan zou een orginele Oppo 205 beter passen.

Dit even terzijde, natuurlijk is Jack een uitstekende keuze met idem set up om de Reavon te kunnen testen op functionaliteit en geluidskwaliteit absoluut, en mijn zege heeft hij hoor. Een hele dikke analoge Audio Research pre-amp  so let's go!  :pompom:

Quote from: pameijer on August 10, 2021, 11:15:19
Die snap ik niet. Maak daar dan maar van: niemand, behalve ik en anderen die willen weten hoe de CD-weergave is. Sowieso kun je CD-weergave ook reviewen zonder een 1 op 1 vergelijk lijkt me. En bassmanagement lijkt me ook niet direct een noodzaak, tenzij je wilt voorkomen dat er een D -> A -> D -> A conversie komt in zowel de speler als de receiver. Maar meestal is dat laatste in de receiver toch niet uit te schakelen.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

fugazi_2009

Quote from: pameijer on August 10, 2021, 11:15:19
Die snap ik niet. Maak daar dan maar van: niemand, behalve ik en anderen die willen weten hoe de CD-weergave is. Sowieso kun je CD-weergave ook reviewen zonder een 1 op 1 vergelijk lijkt me. En bassmanagement lijkt me ook niet direct een noodzaak, tenzij je wilt voorkomen dat er een D -> A -> D -> A conversie komt in zowel de speler als de receiver. Maar meestal is dat laatste in de receiver toch niet uit te schakelen.

Dan ga je ervan uit dat je altijd door een processor heen gaat die nog het bassmanagement voor je kan fixen. Dat is bijvoorbeeld bij mij al niet het geval. Ik heb een puur analoge multi-channel voorversterker. Wat er in komt wordt ook precies zo doorgegeven maar dan wat verzwakt (hoewel we het toch een versterker blijven noemen  ;D)
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

fugazi_2009

Ik ben ook wel benieuwd hoe die zich praktisch gedraagt, maar dat zijn dingen die Theo ook heel gemakkelijk kan testen.

FLAC gapless playback bijvoorbeeld. De Oppo met een DLNA server doet dat gewoon niet goed, maar als je een externe harddisc koppelt dan gaat het wel goed. Aangezien de Reavon ook dergelijke dingen kan doen zou ik wel benieuwd zijn hoe die dat doet. Ik verwacht overigens dat die dat niet veel anders zal doen de Oppo.

Ik zag in ieder geval al op AVS dat multi-channel FLAC e.d. gewoon goed gaat, dus dat is stap 1 (er werd daar niet over gapless gesproken)
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Teejoo

Quote from: vik on August 10, 2021, 10:00:18
Hier komt de chroma subsampling (4m:10) ter sprake. (Met dank aan Vincent)

Panasonic doet dit beter. Wat je zou kunnen testen is Oppo vs Reavon (4:2:2 vs 4:4:4) ik denk niet dat er veel verschil zal zijn tussen beiden maar leuk om deze test even mee te pakken?

https://www.youtube.com/v/yvWEK0novkY?t=259
Leuke review! Wel leuk om te zien dat hij dezelfde mening heeft inzake de beeldkwaliteit tussen de Pana en de Oppo. Dacht al dat ik de enige was ;-)

PascalP

Quote from: Teejoo on August 10, 2021, 11:36:14
Leuke review! Wel leuk om te zien dat hij dezelfde mening heeft inzake de beeldkwaliteit tussen de Pana en de Oppo. Dacht al dat ik de enige was ;-)

Je bent dus niet gek Teejoo :P
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

vik

Nee hoor dit is al langer bekend. 4K upscaling is al sinds de UB 900 beter en geldt ook voor de chroma subsampling.  Enkel het gemis van source direct (Leo waar ben je?  :P) is een minpunt en ook het switchen naar een custom resolution is makkelijker bij een Oppo. 

Panasonic heeft gewoon uitstekende chips en geldt ook voor de Panasonic televisies. Pana is wat mij betreft koning op televisie gebied en daarmee bedoel ik de overall beeldkwaliteit.

Back on topic !  ^^

Mocht je je erg vervelen zou je wellicht ook dvd upscaling kunnen testen? (Reavon vs Oppo)

Quote from: Teejoo on August 10, 2021, 11:36:14
Leuke review! Wel leuk om te zien dat hij dezelfde mening heeft inzake de beeldkwaliteit tussen de Pana en de Oppo. Dacht al dat ik de enige was ;-)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

papaleo

Quote from: vik on August 10, 2021, 11:45:44
Nee hoor dit is al langer bekend. 4K upscaling is al sinds de UB 900 beter en geldt ook voor de chroma subsampling.  Enkel het gemis van source direct (Leo waar ben je?  :P) is een minpunt en ook het switchen naar een custom resolution is makkelijker bij een Oppo. 

Panasonic heeft gewoon uitstekende chips en geldt ook voor de Panasonic televisies. Pana is wat mij betreft koning op televisie gebied en daarmee bedoel ik de overall beeldkwaliteit.

Back on topic !  ^^

Mocht je je erg vervelen zou je wellicht ook dvd upscaling kunnen testen? (Reavon vs Oppo)
Hier ben ik Vik... :tounge2:

Deze conclusie hadden wij destijds al met mijn ub900 getrokken tov de Oppo95 daar was er al verschil in PQ ten voordele van de Pana  ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

buckler

Sorry maar een beetje offtopic maar ook dit is weer een reden voor een externe video processor...
De Oppo 10 bit 4:2:2/4:2:0 (Source Direct) uitlaten sturen en dan maakt de Envy er 4:4:4 RGB (12 bit) van.
Een VP doet dat vele malen beter dan welke UHD speler dan ook.
On topic,
Nog een anvullende vraag Theo, en volgens mij las ik dat op het AVS forum gistern: Kan hij nu ook ISO bestanden afspelen?
Goed en 'profi' bezig kerel en het werd net al eerder gezegd maar ik vind deze soort revieuws van gebruikers eigenlijk ook prettiger dan hoe het van ouds ging  :thumbs-up:
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Teejoo

#73
Quote from: buckler on August 10, 2021, 12:10:02
Nog een anvullende vraag Theo, en volgens mij las ik dat op het AVS forum gistern: Kan hij nu ook ISO bestanden afspelen?
Geen idee, heb ik niet. Ik heb alleen 2 eigen rips. Daarbij werkte wel gewoon de hoofdstuk indeling en ondertiteling etc.

buckler

Quote from: Teejoo on August 10, 2021, 12:20:02
Geen idee, heb ik niet. Ik heb alleen 2 eigen rips. Daarbij werkte wel gewoon de hoofdstuk indeling en ondertiteling etc.

Dank je
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek