Wáár zijn de Likes?

Started by twani, July 15, 2021, 21:58:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

twani


Nahpets

Meldingen over trojans op het forum. Frank verdenkt de like functionaliteit. Users melden nog steeds trojan verdenkingen.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

twani

Quote from: Nahpets on July 15, 2021, 22:01:54
Meldingen over trojans op het forum. Frank verdenkt de like functionaliteit. Users melden nog steeds trojan verdenkingen.

Ik verdenk een heel andere reden.......



Zymotic

Zoals? Bij de mods is in ieder geval nooit een reden geweest om deze functie uit te schakelen. Zelfs nooit ter sprake geweest.

twani

Quote from: Zymotic on July 15, 2021, 22:06:33
Zoals? Bij de mods is in ieder geval nooit een reden geweest om deze functie uit te schakelen. Zelfs nooit ter sprake geweest.

Oké duidelijk.

J.A.F._Doorhof

Misschien een keer helpen in plaats van altijd mij de zwarte piet toespelen.

Dit valt echt even verkeerd twani.
Bah.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

twani

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 15, 2021, 22:51:44
Misschien een keer helpen in plaats van altijd mij de zwarte piet toespelen.

Dit valt echt even verkeerd twani.
Bah.

Je hebt gelijk. Neem ik terug. Excuus Frank :)

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

BJF

Ik heb (nu) zelfs 2 x Like :clapping: :P
NAD M10 V2
Elac FS247


PascalP

Quote from: StefaanD on July 16, 2021, 09:41:46
Dan kan ik je tweemaal liken  :D

nog vaker, kan blijven liken :D
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Coyseinri

Hmmmm... Ik denk dat er met het updaten iets niet goed is gegaan. Ik ga even de code in duiken om te kijken wat er teveel bijgezet is :)

jazzy

Dat niet alleen, het aantal likes is ook gereset.
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

Coyseinri

Ik ben ermee bezig. Forum is bezig met het recounten. Hopelijk helpt dat :)

Coyseinri

Oke. Tijdens het installeren van de laatste versie van de Like plugin, is deze niet gezien als een upgrade, maar als een nieuwe install. Hierdoor is de database table opnieuw geïnstalleerd. Ik ga vanavond kijken of ik deze nog uit een backup kan halen.


fugazi_2009

Ik zie dat de upgrade naar 2.0.18 intussen wel is gedaan? Dat is al mooi denk ik.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

i2Paq

#17
Quote from: fugazi_2009 on July 16, 2021, 13:46:46
Ik zie dat de upgrade naar 2.0.18 intussen wel is gedaan? Dat is al mooi denk ik.

Mooi! Goede zaak  :clapping:

Dat verklaard waarschijnlijk waarom de Likes even een probleem hadden.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Coyseinri

Klopt. Het forum is ondertussen geupdate naar 2.0.18. Dit was ook de reden van de upgrade van de Likes plugin niet lekker ging. We zijn nog bezig om te kijken wat we kunnen herstellen aan de plugin database.

We zijn ook nog bezig met wat andere zaken. Hiervan zouden jullie weinig moeten merken. Vooral opruim werkzaamheden :)

Vinyl_Fuchs

De likes op mijn berichten/ reacties zijn niet meer zichtbaar?
Main set: NAT Audio Plasma R (vv) en 2x Se1 mk2 (ev), Marantz ND8006, Sony SCD 555 ES, ASR Basis Exclusive x2 phonoversterker, Transrotor Massimo Nero TMD incl. 12 inch Reed 2G Macassar Ebony met Denon DL-A100, Klipsch La Scala (1998 met ALK mod.)

Coyseinri

Quote from: Vinyl_Fuchs on July 16, 2021, 19:00:42
De likes op mijn berichten/ reacties zijn niet meer zichtbaar?

Klein stukje terug lezen :)
Quote from: Coyseinri on July 16, 2021, 10:43:35
Oke. Tijdens het installeren van de laatste versie van de Like plugin, is deze niet gezien als een upgrade, maar als een nieuwe install. Hierdoor is de database table opnieuw geïnstalleerd. Ik ga vanavond kijken of ik deze nog uit een backup kan halen.