brug polkaudio s55e blijft niet mooi zitten

Started by norbert72, July 13, 2021, 15:22:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

norbert72

hallo mensen op mijn jacht naar nog beter geluid paar vragen .en ik hoop dat u me daar weer mee kunt helpen .vraag 1 ik vind dat me koper bruggen van men speakers maar gammel uit ziet .en niet mooi blijven zitten .nu heb ik wel eens gelezen dat je daar ook speakerkabel voor kunt gebruiken. maar is het erg niet dat je dan je speakerkabel naar de denon er bij in komt dan .vraag 2 men denon zet al mijn speakers in de min .ik vind dan dat ik mijn volume zo hoog om moet draaien om beetje geluid te krijgen . kan ik de niveaus gewoon omhoog gooien .

alvast weer heel erg bedankt voor jullie antwoorden

Ralf67

Een mooi stukje koperen luidsprekerkabel kan prima.

Wel goed vast draaien.

norbert72

Oké dat snap ik. maar kan mijn speakerkabel. daar dan ook nog bij in dan .want ik heb nog geen banaan pluggen

RalphH

Ja joh, dat lukt wel. Anders de kabel "brug" niet door het gaatje, maar gewoon klemmen. Je kunt de aders van "brug" en speakerkabel ook nog splitsen, maak je een er soort van spades van. Even creatief zijn ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

norbert72