Problemen met Ziggo CI+ uitzendingen op nieuw Sony beeldscherm

Started by LittleNinja, July 8, 2021, 14:20:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LittleNinja

Quote from: HereIsTom on October 20, 2021, 22:37:09
Ik neem aan dat een nieuwe kaart of module de oplossing was?

Nope. Er is geen oplossing gekomen. Inmiddels een aantal TV updates verder en nog steeds niet problemen opgelost. Mijn vader gaat nu waarschijnlijk toch maar voor een aparte decoder. De TV vindt hij namelijk wel top.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HereIsTom

Ik heb niet gevonden welk type Sony TV het nu precies is?
Hier werkt de CI module prima in de Sony AG9 en de Sony A89.
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

BJF

Quote from: LittleNinja on October 24, 2021, 21:48:33
Nope. Er is geen oplossing gekomen. Inmiddels een aantal TV updates verder en nog steeds niet problemen opgelost. Mijn vader gaat nu waarschijnlijk toch maar voor een aparte decoder. De TV vindt hij namelijk wel top.
Ik heb een Sony tv (ander type) in combinatie met de Next en moet zeggen dat dat goed bevalt. E.e.a. is prima te bedienen met één afstandsbediening, die van de Next. Dat hoeft geen beletsel te zijn om een decoder te gebruiken.
NAD M10 V2
Elac FS247

LittleNinja

Quote from: BJF on October 25, 2021, 09:21:45
Ik heb een Sony tv (ander type) in combinatie met de Next en moet zeggen dat dat goed bevalt. E.e.a. is prima te bedienen met één afstandsbediening, die van de Next. Dat hoeft geen beletsel te zijn om een decoder te gebruiken.

Klopt inderdaad. Mijn vader wilde echter niet nog een extra kastje en had geen zin in een duurder abonnement van Ziggo.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HereIsTom

Zou gewoon proberen een deal met Ziggo te maken zodat je de CI module kan omruilen voor de next, als je de juiste medewerker aan de lijn krijgt moet dat lukken.
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Rowdy

Mijn moeder heeft de Sony X85J afgelopen zomer aangeschaft. Ze moest wel een nieuwe CI-module erbij nemen. De oude was van 2010. Ze heeft geen internet. Ondanks dat ze in het begin wat problemen had met de televisie, is er zeer tevreden over. Onder in het beeld zag je de zenderkanalen 'lopen'. De winkelier heeft een software update gedaan om het probleem te verhelpen.

LittleNinja

Quote from: Rowdy on October 26, 2021, 12:51:17
Mijn moeder heeft de Sony X85J afgelopen zomer aangeschaft. Ze moest wel een nieuwe CI-module erbij nemen. De oude was van 2010. Ze heeft geen internet. Ondanks dat ze in het begin wat problemen had met de televisie, is er zeer tevreden over. Onder in het beeld zag je de zenderkanalen 'lopen'. De winkelier heeft een software update gedaan om het probleem te verhelpen.

Gelukkig maar, dat werkte helaas niet bij mijn pa tot nu toe.

Quote from: HereIsTom on October 26, 2021, 12:29:30
Zou gewoon proberen een deal met Ziggo te maken zodat je de CI module kan omruilen voor de next, als je de juiste medewerker aan de lijn krijgt moet dat lukken.

Dat is natuurlijk het proberen waard. Thanks.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"