Complete 4K satelliet installatie

Started by kermy, July 6, 2021, 21:12:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kermy

Even peilen wat dit nog op kan brengen, vanwege op handen zijnde verhuizing, en daarom van te voren al overstappen naar KPN Itv mijn 4K satelliet installatie te koop.

Het geheel bestaat uit een Big bisat schotel met 4 Alps duo LNB's, als ontvanger de VU+ UNO 4K, en een paar diseq switches.

Zie foto's.

Ik weet dat de markt hiervoor niet al te groot meer is, maar misschien is er een hobbyist die ik er blij mee kan maken.


Met vriendelijke groet,

Kermy

ritchard

Helaas is de markt hiervoor ingestort, dit terwijl de schotel een fatastisch mooi beeld en geluid geeft.
Ik geniet er nog elke dag van.
Succes met de verkoop.

Gr. Ritchard
Mcintosh MX123, Mcintosh MC207, Hifi Rose 150B. Arcam Rphono. Thorens 125 MK2, Naim Audio CD3, Sonus Faber Olympica 3, Olympica 1, Olympica center, Venere Wall/Atmos, 2 x SVS SB-3000, MiniDSP DDRC-24, Epson EH-LS11000W, Screen INT 114 inch 4K, lg oled65g26la, Nividia Shield pro, Audioquest Mackenzie xlr.

jantje112

Ik heb jaren " schotel " gehad, dat was een mooie tijd.. Cardsharing, tig filmkanalen en paar euro per maand abbo..

Is er nog wat te ontvangen op 4k FTA?

pameijer

Quote from: jantje112 on July  9, 2021, 21:43:55
Ik heb jaren " schotel " gehad, dat was een mooie tijd.. Cardsharing, tig filmkanalen en paar euro per maand abbo..

Is er nog wat te ontvangen op 4k FTA?

Nee, niet echt. Cardsharing gaat tegenwoordig met IPTV, alles beschikbaar voor een klein bedrag maar illegaal en kwaliteit is erg wisselend. Satelliet is nog steeds erg mooi; ik ontvang 4 satellieten op mijn schoteltje en de wereld ligt aan je voeten. Maar....., ik heb al zeker een jaar niet gekeken. Wat moet je er mee, NPO1 t/m 3 vind ik al erg oninteressant geworden. Alleen sport en af en toe (financieel) nieuws kijk ik nog. Voor de rest, net wat heel de ontwikkelde wereld ongeveer doet: streaming....

Voor zo'n installatie kan ik alleen maar zeggen: hou hem lekker zelf, desnoods in de opslag voor als je later weer eens wilt hobbyen. Zo'n Vu+ krijg je mss nog wel wat voor, maar die tientjes zou ik lekker laten schieten.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

kermy

Het probleem is dat ik ga verhuizen, en dan ga ik de zaak niet meer ophangen. Dus in de tijd dat we hier nog zitten ga ik op zoek naar iemand die ik er blij mee kan maken.

En ja, de ontvanger willen ze graag los kopen, en dat kan natuurlijk wel, alleen ligt dat aan wat ze er voor geven.

Toch nog aardig belangstelling op MP, en natuurlijk de typische MP klanten, gaat alles goed totdat je ze een betaalverzoek stuurt. ;D


Met vriendelijke groet,

Kermy

kermy

Net verkocht aan Jantje112, veel plezier er mee.

Met vriendelijke groet,

Kermy