Correct.
Heb de nieuwe.
Wat me alleen tegenvalt is dat op dit moment die extra snelheid amper gebruikt word. Wederom door Apple begrenst. En dat is wel bizar als ik eerlijk ben. Waarom een apparaat met 1TB en 16gb (ik heb de 500gb versie) terwijl het ram nog steeds gelimiteerd is.
Veel mensen (inclusief ik) hoopte dat op het software event er bv upgrades zouden komen of zelfs logic of fcpx maar de iPad pro komt er redelijk slecht weer vanaf.
Ik hoop serieus dat Apple niet de fouten blijft herhalen met de iPad pro. Ook in het begin was het gewoon een opgeblazen iPad met amper eigen apps en wat je kon doen met een pencil was leuk maar enorm beperkt.
Nu heb je Lightroom, Photoshop, affinity, lumafusion en zo veel meer apps die die extra power wel kunnen aanspreken en...... Dan blokkeert Apple dat.
Ze denken nu dat met de volgende ipad os alles wel los gaat.
Voor mij is het meer dat ik logic kan gebruiken en natuurlijk het uitbreiden van de desk naar een iPad pro is voor mij als de presentaties weer beginnen ideaal.
Op een groot podium zie ik vaak amper wat ik doe en nu zou ik dan een iPad op mijn plek neer kunnen zetten zodat ik zie wat het publiek ziet zonder naar de projectoren te kijken.