zoektocht naar speaker stands in hoogte verstelbaar van 50 > 65 à 70cm

Started by Dirk, June 12, 2021, 20:31:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dirk

Ik ben op zoek naar een set (betaalbare, dus geen >500€) speaker stands van verstelbare hoogte voor gebruik onder monitoren.
Reden van specifiek die verstelbaarheid, is dat ik ze ga gebruiken icm met monitoren van verschillende types en icm zitposities die ook wel eens wat kunnen verschillen, dus een verstelbare stand is dan ideaal.

Nu zijn die best wel te vinden, van fabrikanten als bvb K&M, die zich richten op (home)studio gebruik, maar dan zijn ze ofwel bedoeld voor gebruik op een tafel...met bijpassende range qua hoogte van bvb 15 à 20 tot 40 à 45cm, ofwel meteen voor gebruik op de grond, maar dan beginnen ze meestal vanaf 65 à 70cm tot 1,2 à 1,5m.

Probleem waar ik nu tegen aan loop, is dat ik een verstelbaarheid zoek die net tussen die beide ranges in zit, namelijk verstelbare hoogte van 45-50 tot 65-70cm, wat ik dus gewoon nergens vind.

Mocht iemand een model kennen wat die range wel aan kan, dan verneem ik het graag  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Contour