Xbox Series X

Started by TopGun2010, June 12, 2021, 09:14:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TopGun2010

Tot mijn verbazing is er nog geen Series X topic. Gisteren na 7,5 maanden wachten dan eindelijk de Xbox Series X bij Bol kunnen bestellen. Ik ben benieuwd!! Wat is de ervaring van andere gebruikers?
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

DustinV

Ik ben er blij mee. Ook voor 90€ 38 maanden gamepass ultimate 😊

angelo41

Quote from: DustinV on June 12, 2021, 09:58:17
Ik ben er blij mee. Ook voor 90€ 38 maanden gamepass ultimate [emoji4]
Hoe ben je daar aangeraakt? voor 90 euro? ik betaal namelijk 12.99 dacht ik per maand. prachtige machiene trouwens de x. namelijk vorig jaar op 10 nov nog eentje kunnen bemachtigen via mediamarkt.geluk gehad toen.

Verstuurd vanaf mijn HD1917 met Tapatalk


DustinV

Ik had geen xbox live toen ik de xbox kocht. Toen via vpn drie jaar xbox live gold aangeschaft voor 89€. Voor 1€ geupgrade naar gamepass ultimate. Al je huidige maanden gold worden dan omgezet. Plus twee extra maanden 😊

angelo41

nice. [emoji106][emoji106]

Verstuurd vanaf mijn HD1917 met Tapatalk


Ronald75

Ik vind het echt een top apparaat. Veel beter dan de PS5 met z'n verborgen Home-menu.. :-\
En hier ook game pass ultimate tot 2023 :clapping:

TopGun2010

Ik was natuurlijk even weg, maandag weer een poging [emoji1787][emoji1787][emoji1787]. Ben benieuwd!!
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

DustinV

Ik vind vooral dat gamepass geweldig.

HJ

Ik heb hem ook al een tijdje staan, lekker snel apparaat. Geen gestotter meer in BF4 als de wolkenkrabber instort.
Ik heb meteen de elite2 er bij gekocht, echt een super controller!

toetertje

Ik speel al jaren met de ps4 en ps4 pro. Ik had eerst mijn zinnen gezet op de ps5, maar
door de lange levertijd, nu toch ook maar eens mijzelf verdiepen in de xbox series x.
Met name de warmteontwikkeling bij de ps4 stoort mij.
Online gaming doe ik nooit, heb ook geen plus abbo. Mijn spellen haal ik meestal van marktplaats.

HJ

Quote from: toetertje on June 13, 2021, 12:07:03
Ik speel al jaren met de ps4 en ps4 pro. Ik had eerst mijn zinnen gezet op de ps5, maar
door de lange levertijd, nu toch ook maar eens mijzelf verdiepen in de xbox series x.
Met name de warmteontwikkeling bij de ps4 stoort mij.
Online gaming doe ik nooit, heb ook geen plus abbo. Mijn spellen haal ik meestal van marktplaats.
Ik heb de ps ook gehad, ook een prima console wat mij betreft.
Beiden hebben ze voor en nadelen. 
Voor mij de belangrijkste,  de elite controllers. Moet je apart kopen en zijn niet goedkoop maar ik vind ze echt super tof. De ps heeft dat niet voor zover ik weet.
Kwa warmte ontwikkeling, de nieuwe xbox heeft een ventilator draaien, compleet onhoorbaar/geruisloos.

angelo41

Quote from: HJ on June 13, 2021, 15:10:23
Ik heb de ps ook gehad, ook een prima console wat mij betreft.
Beiden hebben ze voor en nadelen. 
Voor mij de belangrijkste,  de elite controllers. Moet je apart kopen en zijn niet goedkoop maar ik vind ze echt super tof. De ps heeft dat niet voor zover ik weet.
Kwa warmte ontwikkeling, de nieuwe xbox heeft een ventilator draaien, compleet onhoorbaar/geruisloos.
Klopt, heeft een grote koeler en hoor je idd niks van.

Verstuurd vanaf mijn HD1917 met Tapatalk


HJ

Zijn er hier mensen die Battlefield spelen?
BF2024 komt eraan, speciaal voor de nieuwste xbox, 64 tegen 64 ipv 32 tegen 32!!