Yippie

Author Topic: Roberts Radio's  (Read 274 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline johan d

Roberts Radio's
« on: June 9, 2021, 08:22:43 »
Zoek een makkelijk bedienbare radio voor vaderdag.
Zijn die Roberts Stream 94i PLUS , tegen een blinde aankoop bestand?

https://www.robertsradio.com/de-de/stream-94i-plus#stream94iplbke

DAB+, FM en spotify connect, makkelijke bediening en mooi geluid voor op het terras zijn de bedoeling.

Online pameijer

• This title is for sale, please send me a PM!
  • HT forum donateur
  • HT forum legend group
  • Trade Count: (+7)
  • Total likes: 414
Re: Roberts Radio's
« Reply #1 on: June 9, 2021, 09:05:08 »
Gewoon online kopen dan kan het altijd weer terug. Blind kopen bestaat niet met de zichttermijn. Ziet er wel als een capabel apparaatje uit, hamvraag is natuurlijk hoe ie klinkt; zeker buiten met 0 reflecties heb je wel wat power nodig.

Maar ik wist niet €300 voor een vaderdagcadeautje tegenwoordig gangbaar is  :turn: . Ik zal m'n kinderen even hier op wijzen  :laugh:
Anthem MRX1120 / Anthem BLX200 / Technics SL2000 / Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG OLED55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Offline johan d

Re: Roberts Radio's
« Reply #2 on: June 9, 2021, 09:35:20 »
Maar ik wist niet €300 voor een vaderdagcadeautje tegenwoordig gangbaar is  :turn: . Ik zal m'n kinderen even hier op wijzen  :laugh:
Hij wou bijpassen  ;)
Maar als je goedkopere alyternatieven weet, mag je ze hier altijt delen. DAB+ en spotify connect zijn echt nodig.
« Last Edit: June 9, 2021, 09:36:26 by johan d »