Roberts Radio's

Started by johan d, June 9, 2021, 08:22:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

johan d

Zoek een makkelijk bedienbare radio voor vaderdag.
Zijn die Roberts Stream 94i PLUS , tegen een blinde aankoop bestand?

https://www.robertsradio.com/de-de/stream-94i-plus#stream94iplbke

DAB+, FM en spotify connect, makkelijke bediening en mooi geluid voor op het terras zijn de bedoeling.

pameijer

Gewoon online kopen dan kan het altijd weer terug. Blind kopen bestaat niet met de zichttermijn. Ziet er wel als een capabel apparaatje uit, hamvraag is natuurlijk hoe ie klinkt; zeker buiten met 0 reflecties heb je wel wat power nodig.

Maar ik wist niet €300 voor een vaderdagcadeautje tegenwoordig gangbaar is  :turn: . Ik zal m'n kinderen even hier op wijzen  :laugh:
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

johan d

#2
Quote from: pameijer on June  9, 2021, 09:05:08
Maar ik wist niet €300 voor een vaderdagcadeautje tegenwoordig gangbaar is  :turn: . Ik zal m'n kinderen even hier op wijzen  :laugh:
Hij wou bijpassen  ;)
Maar als je goedkopere alyternatieven weet, mag je ze hier altijt delen. DAB+ en spotify connect zijn echt nodig.