iOS 14

Started by Richi, September 17, 2020, 14:42:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

frits marantz

Ik zal Spark eens bekijken. Voor mij werkte de standaard agenda prima. Ik heb zakelijk en prive in 1 overzicht. En voor die met mijn vrouw gebruik ik Google agenda.

Weet niet of Spark de combi van zakelijk (Exchange) en mijn prive agenda ook kan.

CZ79

Ja ik heb een zakelijk account erop en nog 3 privé accounts
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

frits marantz

Mooi, ik ga kijken.

frits marantz


CZ79

Wat is je vraag exact, Spark is gewoon een Email app, net zoals Outlook dat is (in de basis)
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

frits marantz

Ik zoek een goede vervanger voor de agenda app van Apple. In IOS14 werkt het met de tijd instellen nu niet meer fijn. 2 wieltjes voor begin en eind bij elkaar werkte goed. Nu staat er steeds een maandkalender tussen.

J.A.F._Doorhof

Hier al jaren Google agenda. Ideaal
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

CineSmurf

De outlook app doet het ook fantastisch. Voor onze gezamenlijke agenda een gratis outlook.com account gemaakt. Dat werkt goed onder alle operating systemen. De ellende met de agenda app zit in de apple app, niet zozeer in het account, dan is Outlook app dus een uitkomst.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

CZ79

Quote from: frits marantz on October 21, 2020, 13:00:31
Ik zoek een goede vervanger voor de agenda app van Apple. In IOS14 werkt het met de tijd instellen nu niet meer fijn. 2 wieltjes voor begin en eind bij elkaar werkte goed. Nu staat er steeds een maandkalender tussen.

Dat zei ik al eerder, Spark gebruik ik daarvoor al ruim een jaar en werkt perfect
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

pameijer

Ik krijg na de update naar 14.1 op mijn iPhone SE2 de melding van Vodafone dat mijn telefoon niet gebruiksklaar is voor internet. Duurde idd lang voordat ik verbinding had met een mast. Het lijkt nu vanzelf weer in orde maar toch een waarschuwing aan de anderen!
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

i2Paq

Quote from: frits marantz on October 21, 2020, 13:00:31
Ik zoek een goede vervanger voor de agenda app van Apple. In IOS14 werkt het met de tijd instellen nu niet meer fijn. 2 wieltjes voor begin en eind bij elkaar werkte goed. Nu staat er steeds een maandkalender tussen.

Ik gebruik WeekCal, al jaren.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Teejoo

Quote from: pameijer on October 21, 2020, 13:18:59
Ik krijg na de update naar 14.1 op mijn iPhone SE2 de melding van Vodafone dat mijn telefoon niet gebruiksklaar is voor internet. Duurde idd lang voordat ik verbinding had met een mast. Het lijkt nu vanzelf weer in orde maar toch een waarschuwing aan de anderen!
Die melding krijg ik altijd na een update. Maar wel gewoon meteen weer 4G.

Richi

Quote from: frits marantz on October 21, 2020, 10:45:09
Het invoeren van een begin en eindtijd in agenda is een ramp! Denk dat ik Outlook er nu toch maar moet op zetten. Jammer.
Ik dacht al dat ik de enige was. Wat een drama zeg. Ik kan er online weinig over vinden. Ik heb geprobeerd of je kan terugschakelen naar de oude manier van invoer, maar dat lijkt niet te kunnen.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

VlisChris

Quote from: frits marantz on October 21, 2020, 10:45:09
Het invoeren van een begin en eindtijd in agenda is een ramp! Denk dat ik Outlook er nu toch maar moet op zetten. Jammer.

Dat zal heeeel snel aangepast worden verwacht ik.
Theoretisch is het wel aardig. Maar de praktijk is een nachtmerrie.
Idem voor de klok functie. Al gaat dat ietsjes beter.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LittleNinja

Quote from: frits marantz on October 21, 2020, 10:45:09
Het invoeren van een begin en eindtijd in agenda is een ramp! Denk dat ik Outlook er nu toch maar moet op zetten. Jammer.

Waarom? Je hoeft niet te scrollen, je kunt gewoon een tijdstip "intoetsen".
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

frits marantz

Quote from: LittleNinja on October 21, 2020, 16:52:31
Waarom? Je hoeft niet te scrollen, je kunt gewoon een tijdstip "intoetsen".

Probeer dan nadat je de begintijd hebt ingetoetst ook gelijk even de eindtijd aan te passen. Dan ervaar je wat ik bedoel. Zit dan een maandkalender tussen.

CineSmurf

Het is inderdaad superirritant geworden. Intoetsen van de nummers is nu de prettigste mogelijkheid inderdaad, maar beter terugzetten hoe het was!
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

LittleNinja

Quote from: frits marantz on October 21, 2020, 17:20:06
Probeer dan nadat je de begintijd hebt ingetoetst ook gelijk even de eindtijd aan te passen. Dan ervaar je wat ik bedoel. Zit dan een maandkalender tussen.

Je kunt hem gewoon weg vegen naar de volgende, maar ik begrijp jouw punt wel.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

ajbeefde

Er is al een update 14.1

Hopelijk lost dat sommige problemen op.
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Richi

Quote from: frits marantz on October 21, 2020, 17:20:06
Probeer dan nadat je de begintijd hebt ingetoetst ook gelijk even de eindtijd aan te passen. Dan ervaar je wat ik bedoel. Zit dan een maandkalender tussen.
^^
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

J0ell

Quote from: frits marantz on October 21, 2020, 17:20:06
Probeer dan nadat je de begintijd hebt ingetoetst ook gelijk even de eindtijd aan te passen. Dan ervaar je wat ik bedoel. Zit dan een maandkalender tussen.

Helemaal mee eens, rampzalige aanpassing die ze gedaan hebben.

Overigens vind ik de hele iOS 14 slecht draaien ten opzichte van 13. Leuk die extra mogelijkheden maar neemt niet weg dat dit ten koste gaat van de werking.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

ajbeefde

IOS 14.5 is reeds beschikbaar.

Lijkt net of the Iphone XS en de de IPAD sneller zijn.....  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Rowdy


Richi

Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a