TechniSat DigitRadio 100 IR Digitale internet-, DAB+, FM-radio met Bluetooth

Started by le mans, May 29, 2021, 12:24:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

le mans

Beste Ht ers

Ik ben al een poosje het bezit van TechniSat DigitRadio 100 IR Digitale internet-, DAB+, FM-radio met Bluetooth

Ongelooflijk wat dit apparaatje kan.  Maakt van een " oude"  versterker en streamende Dapp machine  8)

Maar heb een vraag.  Er bestaat een app,  Deze app vind hem ook 8n het netwerk, maar zegt: not connected

Bij aanklikken vraagt deze een wachtwoord.   Weet iemand deze?

1234. Of 0000. Enz. Werkt niet


pameijer

Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

le mans

Quote from: pameijer on May 29, 2021, 12:31:07
Is dat niet gewoon je wifi wachtwoord?

Dat dacht ik in eerste instantie,   maar lijkt a.leen een 4 cijferige code in te kunnen voeren?

Dacht een ingeving.... WW kopieren vanuit kladblok en dan plakken. Werkt niet helaas

Rowdy


le mans

Quote from: Rowdy on May 30, 2021, 13:35:39
Lukt het om verbinding te maken via Bluetooth?

Ja alles werkt verder..

Zou graag de App werkend hebben,   ik kan dan meerdere bronnen voor afspelen kiezen en het belangrijkste...volume regelen .

Met de bijgeleverde AB loopt hij naar Max. Of Min. Volume  Niet zo prettig

Rowdy

Als TechniSat Connect de app is, dan is de default password 1234 volgens de resencies van de app. Meerdere mensen hebben problemen met de verbinding.

le mans

Quote from: Rowdy on May 30, 2021, 16:50:07
Als TechniSat Connect de app is, dan is de default password 1234 volgens de resencies van de app. Meerdere mensen hebben problemen met de verbinding.

Deze geeft hij inderdaad als vb in het scherm.  Aleen verbind hij niet.