Prijzen oude technics apparaten

Started by johan d, May 25, 2021, 11:48:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

johan d

Kan iemand mij advies geven wat dit waard is, gesteld dat alles in goede staat is?

edit: verkeerde links gedelete...

Dank u

Pjotr27

Zo en dan eerst een account aanmaken.Vreemd...
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

johan d

#2
Quote from: Pjotr27 on May 25, 2021, 12:20:24
Zo en dan eerst een account aanmaken.Vreemd...
? ik heb hier +10 jaar een account

jazzy

Dat zijn niet de juiste links die je nu deelt. Voor de juiste ga je naar de advertentie en klik je op 'Kopieer link'.
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40


frank2

Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

jazzy

Wat je altijd kunt doen is kijken wat het artikel doet op de verkoopsites zelf. Als je niets kunt vinden dan kun je ook op HifiShark kijken: https://www.hifishark.com/model/technics-su-a-700-mk-2

Jouw apparaten komen daar niet terug omdat je niet de moeite hebt genomen om de typenummers in de titel of omschrijving te zetten. Kan je van harte aanraden om wat meer aandacht aan je advertenties te besteden, zowel om beter gevonden te worden als om een betere indruk te wekken bij eventuele geïnteresseerden. Echt minimaal moet je meerdere foto's plaatsen waarbij duidelijk is wat de cosmetische staat is, maar voor met name de versterker ook wat de aansluitingen zijn. Dan in de omschrijving minimaal omschrijven of het allemaal nog werkt en of er bekende problemen zijn, bijvoorbeeld een balansregelaar die kraakt en dergelijke.
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

Pjotr27

Quote from: johan d on May 25, 2021, 12:23:58
? ik heb hier +10 jaar een account

Om jouw links te bekijken moet ik een account aanmaken...
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.