Marmitek 542 UHD HDMI Switch (50 EUR)

Started by jvdveken, May 24, 2021, 10:46:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jvdveken

Met de Marmitek Connect 542 UHD sluit je 4 HDMI bronnen aan op 2 beeldweergevers, zoals een TV of beamer. En dankzij de matrix switch bedien je de 2 aangesloten schermen onafhankelijk van elkaar.
4 x HDMI IN
2 x HDMI UIT

Het apparaat ondersteunt 4K beelden, waardoor je naar een hoge beeldkwaliteit kijkt. Dankzij de ondersteuning voor onder andere Dolby TrueHD, DTS-HD Master Audio en Dolby Atmos stuur je ook hoge kwaliteit audio probleemloos door. Met de meegeleverde afstandsbediening bedien je de HDMI switch van afstand.
https://www.marmitek.com/nl/aansluiten/hdmi-switch/connect-542-uhd-hdmi-switch-matrix-4k-4-in-2-uit/

Ik heb deze switch slechts enkele keren aangesloten om te testen, maar uiteindelijk heb ik een andere oplossing gevonden.
Dus deze staat al enige maanden werkloos in de kast.

Vraagprijs is slechts 50,00 EUR (excl. verzending) ; ter info: de winkelprijs is 119,00 EUR
Marantz SR-7005 | Monitor Audio RS6,  RS-FX + BK XLS 300 PR | IXOS, QED & Canare

jvdveken

Niemand interesse? Ik sta ook open voor een bod  ;)
Marantz SR-7005 | Monitor Audio RS6,  RS-FX + BK XLS 300 PR | IXOS, QED & Canare

jvdveken

Marantz SR-7005 | Monitor Audio RS6,  RS-FX + BK XLS 300 PR | IXOS, QED & Canare

jvdveken

#3
En verkocht.
Marantz SR-7005 | Monitor Audio RS6,  RS-FX + BK XLS 300 PR | IXOS, QED & Canare