Sennheiser soundbar Ambeo

Started by luistervinkje, May 16, 2021, 12:19:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

luistervinkje

Is er iemand van het forum die de Sennheiser Ambeo heeft, een dure aankoop maar schijnt wel goed te zijn.
Je kan er zelfs nog een eigen sub op aansluiten.

Graag een mening als er iemand is die deze heeft of beluisterd heeft ergens.

https://nl-nl.sennheiser.com/ambeo-soundbar
Rotel RSP 1098 en Rotel RDV 1093 Rotel RMB 1095 voor de fronts, RMB 991 voor de center RMB 1050 voor de r. B&W  803N  B&W Center HTM 1S 3 x REL Q200E  speakerkabel  KIMBER  4 tc en 8 tc BI-AMPING  interlink KIMBER HERO en digi siltech HF-9 G3 SE

Fr@nk

Rotel Michi P5 & S5 - Technics SL1210GR (Ortofon 2M Black) - Audiolab 6000CDT - Quadral Aurum Vulkan IX - Synology DS918+ - Bluesound Node 2I -  Qobuz - AQ - QED.
Headfi:  RME ADI-2 FS DAC - Hifiman HE 1000 V2 Stealth - Sennheiser HD 58X Jubilee - HD600 - HD650 -HD 660s - Beyerdynamic Amiron Copper Wireless - Denon D7200.

Deleted User

Dit forum heeft een zoekfunctie, zoals je waarschijnlijk wel weet ;)

https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=179360.msg3470005#msg3470005

Persoonlijk vind ik elke soundbar 3x nix als je hem niet voor een flatscreen gebruikt, zeker niet voor wat er mbt euries voor geboden wordt.

Gebruik je eigen oren zou ik zeggen..

gerard1

#3
Het leuke van de link, is dat er 2 mensen zijn die hem hebben, de eerste is teleurgesteld de tweede vindt hem geweldig klinken.

Zit niks anders op dan thuis luisteren, maar dat zal waarschijnlijk ook de moeilijkheid zijn denk ik.
Ik zou hem ook wel eens thuis willen horen,best wel nieuwsgierig naar.

Bama

#4
Ik heb hem ook en ben tevreden maar verwacht geen surroundsysteem, ik heb hem gewoon genomen voor het makkelijke en de ruimte en speel niet veel films meer maar hij staat wel altijd aan omdat alles veel beter klinkt.
Wil je echt surround en ben je een echte filmliefhebber dan een surroundset kopen. Voor hetzelfde geld als de ambeo koop je al een redelijke set.

leon.

wil hier toch op reageren
je kan dus wel een echt  surround systeem verwachten.
zeker met atmos van netflix.
ik zou zeggen ga luisteren  bij audio expert en i ear staan ze opgesteld