afstandsbediening Dune HD Pro 4K 2

Started by Ramses56, May 10, 2021, 09:14:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ramses56

De afstandsbediening van de Dune HD Pro 4K 2 doet het niet. Het rode lampje van de AB brandt maar er is geen respons op de Dune. In het menu van de Dune heb ik via bluetooth de AB laten zoeken maar krijgt het niet gevonden. De antennes zijn aangesloten op de Dune.
Iemand bekend met dit probleem en een oplossing hiervoor?

Edliver

I.R afstandsbediening of RF.  ?
Bij een  IR even controleren met de camera van een smartphone, Led kan stuk zijn of een te lage spanning hebben.
Bij RF is iets moeilijker.
LG 55B6V,JVC X7900,Marantz SR7013,Panasonic UB 820 ,Himedia Pro Q10,B&W 600 serie,Q Acoustic 2010.

Ramses56

Het is IR en Bluetooth. Vandaag een betaversie van de nieuwste firmware erop gezet omdat daar een verbetering in zou zitten voor de verbinding via bluetooth. Echter zonder resultaat.
Op internet lees ik dat meer mensen een niet-werkende afstandsbediening hebben bij deze Dune. Echter nog geen oplossing gevonden.

papaleo

Had je stroom al 'n keer van de Dune er ff af gehaald?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Ramses56

Ja, heb ik gedaan. Zelfs een reset gedaan maar zonder resultaat. De ab van mijn oude Dune werkt op de HD Pro 4K 2, maar die gaat naar mijn zoon. Een nieuwe ab kopen vind ik te ver gaan.
Heb ook al een mail gestuurd naar de helpdesk van Dune maar kreeg een mail terug dat ik een andere helpdesk moest proberen omdat zij de HD Pro 4K 2 niet ondersteunen. Er werd echter niet verteld welke helpdesk ik dan moet hebben. Vreemd!