Muziek die je al je hele leven meezeult

Started by gerard123, May 8, 2021, 20:09:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mokumer45

Nee, die zat in een ander gebouw. Dit gebouw staat echt op de hoek van de Overtoom en de Amstelveense weg. Eerst zat daar Volkswagen (Pon), daarna Sanders en nu al een hele poos o.a. een fitness centrum.
Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

modde239

Quote from: Mokumer45 on May 12, 2021, 05:24:25
Nee, die zat in een ander gebouw. Dit gebouw staat echt op de hoek van de Overtoom en de Amstelveense weg. Eerst zat daar Volkswagen (Pon), daarna Sanders en nu al een hele poos o.a. een fitness centrum.
Volgens heeft daar jaren lang een meubelzaak in gezeten. Sanders meubelstad als ik mij niet vergis.

modde239

#27
 :D ik las er overheen zie dat je Sanders al vermeld had.

RonK.

De Vogeltjes Dans van de Electronicas .....

ProgRocker

#29
https://www.youtube.com/watch?v=7wS_gVP97Ao



Dit album en dan met name de track Fishing Boats on the Beach at Les-Saintes-Maries-De-La-Mer. De bas in dat nummer is heerlijk en op een goede set zelfs overheerlijk. Het is sowieso een mooi luisteralbum, en een geheimtip. Niet veel mensen lijken het te kennen...

(Niet heel mijn leven maar slechts een aantal jaren, maar het was het eerste en enige dat in me opkwam. Voor de rest pak ik meestal wat willekeurige cd's van een stapeltje 'usual suspects' als ik ergens naar ga luisteren.)


DofN

Ik vind het best een aardig nummer, leuke post.

The Van Gogh by Van Eck project was produced in an intense collaboration with Tom Harriman and Pamela Phillips Oland. Together they created a series of songs which they call "A Musical Journey into the Heart and Soul of Vincent van Gogh."

Twelve of Vincent's artworks–each a milestone in the artist's development—influenced the songwriting, enabling the telling of Vincent's story as if spoken by the artist.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software