Vernieuwde Cinedream website

Started by home@the movies, May 6, 2021, 23:30:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

De Cinedream website zit in een gloednieuw jasje, we kunnen er weer even tegenaan.
Maar binnen een paar dagen lanceren we ook nog een zeer unieke tool, ik durf wel zeggen al eerste in Europa.
Wat het juist is ga ik nog niet verklappen maar het is zeer handig en zal onregelmatige basis worden uitgebreid met nieuwe features.

kijk alvast eens op de vernieuwde website en blijf hier kijken voor de aankondiging van onze "special tool"

https://www.cinedream.be

[email protected]

Christof_G

#1
Mooi en het heeft niets te maken met het feit dat je mijn ruimte (Selena zetels) als eerste ziet als je de site opent  ;D
Speakers: 3 x M&K Sound S150 | 2 x M&K S150T | 2  x M&K MP150 | 4 x B&W CCM663RD | 2 x A*BNB 10PP sub | 2 x JL Audio E112
Elektronica: Arcam AV860 + PA720 + PA410 | miniDSP 2x4 HD | Bluesound Node 2i
Video: JVC N7 | Vero V | Panasonic UB424

jahtari

Is zo'n gedeelde leuning niet irritant?
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

VlisChris

Netjes.
Wel zit er nog een kleine bug in.
Zie screenshots.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Kjelt

Quote from: VlisChris on May  7, 2021, 17:18:05
Netjes.
Wel zit er nog een kleine bug in.
Zie screenshots.
Ja zo kun je wel blijven nitpicken , zo vind ik het ook jammer dat alleen de Sony's 290 en 890 gecalibreerd worden en de 590 en 790 niet  :D


home@the movies

#5
Alle opmerkingen zijn welkom  ;)
Trouwens binnen enkele dagen lanceren we nog een zeer exclusieve tool waar denk ik heel wat mensen gebruik van zullen maken.


Christof_G

Quote from: jahtari on May  7, 2021, 16:17:29
Is zo'n gedeelde leuning niet irritant?
We gaan steeds synchroon naar links of rechts hangen 😀
Nee, we hebben er geen last van.
Speakers: 3 x M&K Sound S150 | 2 x M&K S150T | 2  x M&K MP150 | 4 x B&W CCM663RD | 2 x A*BNB 10PP sub | 2 x JL Audio E112
Elektronica: Arcam AV860 + PA720 + PA410 | miniDSP 2x4 HD | Bluesound Node 2i
Video: JVC N7 | Vero V | Panasonic UB424

home@the movies

Quote from: home@the movies on May  7, 2021, 19:29:09
Alle opmerkingen zijn welkom  ;)
Trouwens binnen enkele dagen lanceren we nog een zeer exclusieve tool waar denk ik heel wat mensen gebruik van zullen maken.


Ik ben door mijn collega op de vingers getikt   ;D het zal iets langer duren dan een paar dagen ;-) nog een weekje of twee, maar het zal dan wel heel erg mooi zijn.