Author Topic: Martin's Home Theater  (Read 35211 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline Refie

• HT forum donateur
  • member
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 50
  • Just ask
Re: Martin's Home Theater
« Reply #700 on: November 23, 2022, 18:50:08 »
Lees ik hier dat er een MP-50 te koop komt? :angel:
Denon X3000, Parasound A21+, A52+, Quadral Aurum: Orkan 9, Base Maxime 9, Phase 9, Sub Orkus DSP, Chromium Phase. ATV 4K, Sony UBP-X800M2, XR-65A90J
Loxone, Tesla

Offline buckler

« Reply #701 on: November 23, 2022, 20:45:31 »
Volgens mij heerst er gewoon CM black friday koorts in huize Martin😂

Humor Theo  ;D
Maar nee zo gek is het niet he, ik wil het gewoon goed en af hebben. Ik heb al meer gezegd dat alles wat ik nu doe staat al heel lang op mijn lijstje en als het eenmaal af is is het ook klaar voor mij.
Alleen niemand schijnt mij te geloven haha lol

Maar inderdaad het is allemaal wel een klap geld en het is maar goed dat ik er zo van geniet als er een knaller van een film op staat.

Ps, dat niet iedereen hetzelfde denkt over wel of geen filtering is ook wel duidelijk ondertussen.

Voor jouw wellicht weer een rede om over te stappen naar bv de Trinnov Altitude 16…. :D :headbanging:

Nah Leo, eerlijk wel even over nagedacht maar dat is niks voor mij.
Het is het beste maar RoomPerfect beweerd dat je je ruimte niet hoeft te behandelen en als je alles uit een Trinnov wilt halen waarschijnlijk wel. En het is en blijft een woonkamer he en ook ik heb buren dus ik geloof het wel zo en het klinkt gewoon prima vind ik.
Het klinkt in ieder geval exact zoals mijn voorkeur en smaak is dus lekker houden zo.
Daarbij komt ook dat ik geen persoon bent die graag honderden uren er in wilt steken om de perfecte afstelling te zoeken etc etc.
Ben je dat wel... ja zeker dan is Trinnov the way to go... en ik had ook nog even met Theo overlegd over een Trinnov en die zei ook lekker bij Lyngdorf te blijven.
Prima zo.

Lees ik hier dat er een MP-50 te koop komt? :angel:

Nee dat zit er niet in, en je bent al de tiende denk ik dat me dat het afgelopen jaar gevraagd hebt haah lol
Sorry mannen, ik vind het een geweldenaar en kan me voor mijn persoon niks anders voorstellen.
Ps, al mag je altijd een bod doen he... want 'alles is toch altijd te koop' zeggen ze? LOL
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 130 G4 2.40:1 , Lyngdorf MP-50 , MK Sound MPS2520P (5X) -  MP150 (2X) - X12 push pull (2X) , ROGOZ-audio 1QR250 speaker stands , ATV 4K CM , Oppo UDP 203

Offline papaleo

• Yes,Papaleo is op 17-03-2010---'Opaleo'---geworden!! En in September word ik wederom Opa!! Yes...;op14-09-2014 wederom Opa geworden!
  • HT forum donateur
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+17)
  • Total likes: 1867
  • HT opgelet..4K/HDR DolbyAtmos here we (come...ARE!
« Reply #702 on: November 23, 2022, 20:48:36 »

Nah Leo, eerlijk wel even over nagedacht maar dat is niks voor mij.
Het is het beste maar RoomPerfect beweerd dat je je ruimte niet hoeft te behandelen en als je alles uit een Trinnov wilt halen waarschijnlijk wel. En het is en blijft een woonkamer he en ook ik heb buren dus ik geloof het wel zo en het klinkt gewoon prima vind ik.
Het klinkt in ieder geval exact zoals mijn voorkeur en smaak is dus lekker houden zo.
Daarbij komt ook dat ik geen persoon bent die graag honderden uren er in wilt steken om de perfecte afstelling te zoeken etc etc.
Ben je dat wel... ja zeker dan is Trinnov the way to go... en ik had ook nog even met Theo overlegd over een Trinnov en die zei ook lekker bij Lyngdorf te blijven.
Prima zo.

Om precies dezelfde redenen  staat hier ook een Lyngdorf  ;)
« Last Edit: November 23, 2022, 20:49:05 by papaleo »
Proj.: JVC N7 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp’s: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference 4K/DV ,AppleTV 4K
Remote:Neeo BC,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep,Kemp powerstrip 8x

Offline buckler

« Reply #703 on: November 23, 2022, 23:10:31 »
Om precies dezelfde redenen  staat hier ook een Lyngdorf  ;)

Zo is dat Leo.
Top machine
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 130 G4 2.40:1 , Lyngdorf MP-50 , MK Sound MPS2520P (5X) -  MP150 (2X) - X12 push pull (2X) , ROGOZ-audio 1QR250 speaker stands , ATV 4K CM , Oppo UDP 203

Offline buckler

« Reply #704 on: November 24, 2022, 18:09:35 »
Ik zie dat jij ook een Kemp stekkerblok hebt Leo, hoe bevalt die en gaf die een verbetering in beeld (en geluid)?

Offline papaleo

• Yes,Papaleo is op 17-03-2010---'Opaleo'---geworden!! En in September word ik wederom Opa!! Yes...;op14-09-2014 wederom Opa geworden!
  • HT forum donateur
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+17)
  • Total likes: 1867
  • HT opgelet..4K/HDR DolbyAtmos here we (come...ARE!
« Reply #705 on: November 24, 2022, 18:53:26 »
Ik zie dat jij ook een Kemp stekkerblok hebt Leo, hoe bevalt die en gaf die een verbetering in beeld (en geluid)?
Klopt…Martin.
Ik heb deze alweer heel wat jaren in mijn setup hangen…ik heb deze powerstrip gelijktijdig met een aparte stroomgroep genomen uit de tijd dat ik nog met Parasound (2x JC1 en een A51) draaide en dit was naar mijn smaak geen sterke combi moet ik zeggen de Kemp haalde toch wat dynamiek uit mijn geluid en daarom gebruik ik de Kemp nu hoofdzakelijk voor al mijn video apparatuur van stroom te voorzien en daar zie ik wel verbeteringen ,met name dat het beeld meer rust (geen ruis) kreeg het beeld werd door de Kemp powerstrip schoner/strakker…
De Oehlbach powersocet 907 welke ik ook gebruik heeft daarin tegen ook een paar ongefilterde inlets waar je je amps in kunt steken op deze wijze word je dynamiek niet negatief beïnvloed ,dat is hoe ik dit ervaar.
Proj.: JVC N7 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp’s: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference 4K/DV ,AppleTV 4K
Remote:Neeo BC,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep,Kemp powerstrip 8x

Offline buckler

« Reply #706 on: November 24, 2022, 20:31:30 »
Klopt…Martin.
Ik heb deze alweer heel wat jaren in mijn setup hangen…ik heb deze powerstrip gelijktijdig met een aparte stroomgroep genomen uit de tijd dat ik nog met Parasound (2x JC1 en een A51) draaide en dit was naar mijn smaak geen sterke combi moet ik zeggen de Kemp haalde toch wat dynamiek uit mijn geluid en daarom gebruik ik de Kemp nu hoofdzakelijk voor al mijn video apparatuur van stroom te voorzien en daar zie ik wel verbeteringen ,met name dat het beeld meer rust (geen ruis) kreeg het beeld werd door de Kemp powerstrip schoner/strakker…
De Oehlbach powersocet 907 welke ik ook gebruik heeft daarin tegen ook een paar ongefilterde inlets waar je je amps in kunt steken op deze wijze word je dynamiek niet negatief beïnvloed ,dat is hoe ik dit ervaar.

Dat is exact zoals ik alle gefilterde op eindbakken/active speakers herken maar prettig om te lezen dat je beeld rustiger werd ermee.
Ook dat herken ik exact.
Dank je wel Leo.
Ik zelf zat naar zo'n Kemp te kijken en Viktor is voor mij info aan het in winnen wat betreft GigaWatt, het moeilijke is dat 99% van de gebruikers het voor audio doen en wij een beetje op onbekend terrein zitten qua video performance.