Optoma UHZ65UST getest door av2d

Started by bartvv, April 14, 2021, 16:25:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bartvv

Optoma UHZ65UST: Review door AudioVideoToday

"De Optoma UHZ65UST heeft een prijskaartje van 3.500 euro. Voor deze relatief 'lage' prijs krijg je heel veel terug. Dan praat ik over het grote beeld, de sterke lichtbron en de vele functionaliteiten. "

"De uiteindelijke conclusie

Als je bekijkt wat deze projector allemaal kan en wat de mogelijkheden zijn, is de Optoma UHZ65UST een toptoestel. Je creƫert een beeld met een diagonaal van meer dan drie meter, je kan in slechte lichtomstandigheden toch nog genieten van hoge contrasten, een mooie 4K-weergave en een zeer mooie beeldkwaliteit.

Veel short throw projectoren op de makt zijn wat goedkoper. Maar bij deze gaat het geluid, noch het beeld, niet zo goed zijn als bij de Optoma UHZ65UST. Je gaat er natuurlijk ook duurdere vinden, maar deze projector moet hier zeker niet voor onderdoen. "

Je kan de hele test hier https://av2d.com/optoma-uhz65ust-review/ nalezen



Distributeur van: Adeo projectieschermen, Barco residentieel, DVDO, Fortress bioscoopstoelen, Gefen, KanexPro, Optoma projectoren en schermen, Screen Excellence met geluiddoorlatend doek.

Kwabbernoot

Dat is toch een apparaat uit 2019?

bartvv

Quote from: Kwabbernoot on April 14, 2021, 19:23:14
Dat is toch een apparaat uit 2019?

Klopt, de introductie was eind 2019.

Dit model is nog steeds heel populair, en ik zag dat ik tot nu toe nog geen test had vermeld hier.


Distributeur van: Adeo projectieschermen, Barco residentieel, DVDO, Fortress bioscoopstoelen, Gefen, KanexPro, Optoma projectoren en schermen, Screen Excellence met geluiddoorlatend doek.