Staande gehouden... *slaat zich voor kop*

Started by alexeiboris, August 3, 2019, 22:56:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B-art

#100
Punt is dat als je het via de rechter laat lopen, je in ieder geval kans hebt op verlaging van de boete en daarmee mogelijk het voorkomen van een strafblad plus dat je de mogelijkheid hebt van beroep. Bij directe betaling aan het cjib geef je je rechtsmiddelen direct uit handen en heb je geen mogelijkheid van beroep.
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

alexeiboris

#101
Quote from: TabCam on August 16, 2019, 16:56:18
Niet te gemakkelijk zeggen dat iemand niet leest! Het is heel simpel, als je bij de rechter wordt veroordeeld, krijg je ook een aantekening op je strafblad. Beken je schuld, krijg je dat ook.
Laat ook maar. Zo dom kun je niet zijn. Dus zit je express te trollen.

Tabcam

Quote from: alexeiboris on August 16, 2019, 18:41:30
Laat ook maar. Zo dom kun je niet zijn. Dus zit je express te trollen.
Op de man spelen? Ik snap niet het punt dat je probeert te maken en je zegt alleen dat ik niet lees? B-art zegt hierboven hetzelfde. Als jij het niet eens bent met een aantekening, laat je het voorkomen. En ik zit niet expres te trollen ondanks dat je dat vind. Ik uit alleen dat ik de overheid haar standpunt begrijp en dat je die mijns inziens iets te gemakkelijk van tafel veegt.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i