Welke interlinks moet ik hebben?

Started by Shadowfox, April 14, 2021, 13:30:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shadowfox

Hoi

Nu ik een eind versterker heb moeten weer een set kabels aangeschaft worden. Je blijft aan de gang  :sarcasm:
Anyway ik ben totaal niet bekend met interlinks dus welke moet ik hebben.
Het is alleen bedoeld voor series en films. Belangrijkste zijn denk ik de fronts en center en budget daarvoor is ong 100e.
Voor de rears maakt het me niet uit.

Wat zijn nu de go to midrange kabels om naar uit te kijken?

PatrickP

Over hoeveel kabels heb je het hier?
Audiogenot voortkomend uit een bouillabaise met ingrediƫnten van Hegel, Focal, Moon, Vpi, Creek, Denon, AudioQuest, Isotek, Grado, Ortofon, Hana, Benz Micro, Siltech, Tellurium Q en John van Gent. Foto's: https://www.instagram.com/patrickput/

Koen K

Technisch gezien doen ze niks met het geluid, dus met een normaal en robuust setje kabels (deze bijvoorbeeld) zit je al helemaal goed.

sandervg

Ik vind persoonlijk het effect van kabels binnen HT niet groot / niet hoorbaar. Bij muziek op een goede installatie vind ik het verschil hoorbaar (nog steeds niet groot, maar voldoende hoorbaar om me er druk om te maken en in te investeren). Ik zou zelf geen dropveters pakken, maar zoals Koen K aangeeft, een set degelijke kabels is prima geschikt.
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

Rowdy

Kijk eens bij JKEhifi. Je kunt ze op maat laten maten in jouw gewenste lengte, je kunt een offerte laten maken. Service en kwaliteit zijn zeer goed.

Willi@m

Hegel H80
Kef Ls50 + Norstone Stylum 2
Cambridge Audio Cxn V2
Rotel Cd14

CZ79

Quote from: Willi@m on April 15, 2021, 02:18:43
R u connected
Idd, hele degelijke en nette kabels voor een mooie prijs
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Koei

Quote from: Koen K on April 14, 2021, 13:47:53
Technisch gezien doen ze niks met het geluid, dus met een normaal en robuust setje kabels (deze bijvoorbeeld) zit je al helemaal goed.

Wat Koen zegt. Zorg voor iets met degelijke pluggen, en als je een lange afstand moet overbruggen en je de optie heb gebalanceerd te gaan doe dat dan.
"Human beings are poor examiners, subject to superstition, bias, prejudice and a profound tendency to see what they want to see rather than what is really there." - M. Scott Peck

"Man does not see reality as it is, but only as he perceives it, and his perception may be mistaken or biased." - Rudolf Dreikurs