Logitech stopt productie van de Harmony afstandsbedieningen

Started by Kerre, April 10, 2021, 07:00:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Richi

Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

gerard1

€190, Dat is nogal wat.   
De prijs van de companion is tijden lang in de buurt van €90 geweest.
Die komen nu wel tweedehands te koop, waarschijnlijk ;D

hifiman

Ik heb gister nog een nieuwe Harmony Hub gekocht voor 77 euro.

CineSmurf

Even een oud topic afstoffen. Mijn logitech harmony lijkt het te hebben begeven. Wat is op het moment het beste alternatief. Is niet heel spannend, maar ik wil een paar apparaten tegelijk kunnen aan en uitzetten. Vooral belangrijk omdat geluid via Cambridge Audio Minx TV loopt, die heeft geen ARC, dus moet met IR bediend worden...
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

pameijer

Mensen hebben steeds minder apparaten in huis en CEC werkt ook steeds beter. Het kan dus niet heel erg meer uit om een mooie remote op de markt te brengen en vooral je database met alle, echt alle apparaten bij te houden.

De Yio Remote Two lijkt wel iets te gaan worden, maar is tot nu toe alleen een belofte.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Tien

Ik heb op MP eentje teruggekocht en weer aangesloten op m'n laptop met USB om de settings er weer op te krijgen. Dat werkt nog en daarmee stel ik het nog even uit

Dura

Ik heb ook nog maar een companion plus hub op MP als reserve gekocht. De Sofabaton X1 die ik als beoogde opvolger zag heeft nog wel wat ruwe kantjes softwarematig als ik zo de eerste gebruikers indrukken zie. Toch denk ik nog steeds wel dat die een grote kans maakt als populairste Harmony opvolger. Eventually...
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

dexter98

Tik aan. Zelfde half jaartje terug gedaan (Harmony op MP gekocht) service gelukkig nog steeds in de lucht (voor hoe lang nog).

Ik zit toch wel snel vast aan nodige apparatuur, iig los scherm, AV amp en een paar bronnen en voila je zit zo aan een berg ABs.

Projectoren supporten geen CEC voor zover ik weet, of wel?

Is die sofabaton X1 ergens te krijgen?
En iemand ervaring met de U1?
In EU natuurlijk weer niet / erg duur te koop tov VS.

Sent from my moto x4 using Tapatalk


dexter98

Ohja, en je verlichting in de ruimte met dezelfde AB bedienen is toch ook wel erg fijn. :)

Sent from my moto x4 using Tapatalk