Acupanel nieuw in ons assortiment.

Started by home@the movies, April 6, 2021, 13:37:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

Hi iedereen,

We zijn blij om dit zeer mooie product aan ons aanbod te kunnen toevoegen, de accupanel akoestische wandpanelen.
Met deze zeer fraai afgewerkte houten panelen sla je twee vliegen in één klap.
Niet alleen zien ze er mooi uit waardoor ze ook perfect in zowel moderne als rustieke interieurs kunnen worden toegepast, maar ze dienen enerzijds als een stukje diffusie door de houten latjes, en anderzijds als absorber door de dikke laag vilt waarop de houten latjes zijn bevestigd.
je kan ze dus ofwel direct tegen de wand plaatsen of op een structuur waarbij je achter de panelen ook nog een keer een ander soort van isolatie/absorptie kan toepassen.
het geheel geeft een waanzinnig mooi afwerking en is ook nog een keer zeer makkelijk te bewerken.

We hebben deze panelen uit onze eigen voorraad leverbaar, dus verder geen gedoe, je kan ze simpelweg bij ons bestellen of ophalen.
We hebben vier kleuren op voorraad;

Black 204 Euro
Smoked Oak 185 Euro
Contemorarey Oak 170 Euro
Contemporary Walnut 170 Euro



Afmetingen zijn:

240X60

Voor verdere vragen kunnen jullie steeds mailen.


home@the movies

#1
Gegevens

Koen K

Heel mooi  :inlove:  Wat kosten deze panelen?

home@the movies

Quote from: Koen K on April  6, 2021, 13:52:44
Heel mooi  :inlove:  Wat kosten deze panelen?

We moeten nog even rekenen ivm de Brexit toestanden import en taken, maar verwachting is (afhankelijk van de kleur) tussen de 185 en de 250 Euro.
Ik zal het aanpassen van zodra ik de rekening van de Douane hier heb gekregen ;-)

Achiel

Linn Majik DSM, Klipsch Cornwall III,  Linn Akurate 2200 dynamik, VPI Scoutmaster/Grado, JL E-112. Onderweg: HiBY R5 II + Grado GW100X

home@the movies

Ik heb ze hier net bekeken en het is echt wel bijzonder mooi, de Smoked Oak is mijn favoriete kleur die ook perfect in een dedicated HT ruimte zou kunnen worden gebruikt. Heel mooie kleur die met het licht uit zeker niet storend gaat zijn, ik denk dat we één van de demo ruimtes hiermee gaan uitrusten  ;)

Staaled

Erg mooi. :thumbs-up:

Naar mijn idee echter een smal toepassingsgebied (kan ook voordelig uitpakken).
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Koen K

Ik verwacht dat het breedbandig interessant wordt in combinatie met een flink pak glaswol / rockwool / Akotherm erachter  ;)

jahtari

Hoe bevestig je dit op een betonnen muur? Moeten er dan eerst andere latten achter?
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

home@the movies

Quote from: jahtari on April  6, 2021, 14:54:06
Hoe bevestig je dit op een betonnen muur? Moeten er dan eerst andere latten achter?

Afhankelijk van hoe vlak de ondergrond is kan het ook gelijmd worden.

home@the movies

Quote from: Koen K on April  6, 2021, 14:24:39
Ik verwacht dat het breedbandig interessant wordt in combinatie met een flink pak glaswol / rockwool / Akotherm erachter  ;)

Klopt, je kan kiezen hoe je ze gaat toepassen, direct ten de muur of op eenframe met daarachter nog andere vormen van isolatie/absorbptie.

the_scary_door

Quote from: home@the movies on April  6, 2021, 14:00:34
We moeten nog even rekenen ivm de Brexit toestanden import en taken, maar verwachting is (afhankelijk van de kleur) tussen de 185 en de 250 Euro.
Ik zal het aanpassen van zodra ik de rekening van de Douane hier heb gekregen ;-)

Ik dacht dat het uit Denemarken kwam?
Bron+versterker: NAD M33
Luidsprekers: Audiovector R3 Signature

Kwabbernoot

Wel jammer dat ze maar 240 cm hoog zijn. Dat wordt dus toch zelf timmeren.

Groeten...

the_scary_door

Quote from: the_scary_door on April  7, 2021, 11:45:27
Ik dacht dat het uit Denemarken kwam?

Laat maar, ik zie dat dat een ander, vergelijkbaar product is.
Bron+versterker: NAD M33
Luidsprekers: Audiovector R3 Signature

Kwabbernoot

Quote from: the_scary_door on April  7, 2021, 12:23:24
Laat maar, ik zie dat dat een ander, vergelijkbaar product is.
De andere is met een "k". Geen idee wat nu het verschil is tussen beide.

Groeten...

home@the movies

Ik heb de Prijzen van de verschillende kleuren erbij gezet in de begin post.