Nieuwe subwoofer kabel

Started by HarrieA, April 4, 2021, 12:17:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HarrieA

Ik ben thuis de begane grond aan het verbouwen. De kans om ook nieuwe kabels hier en daar te leggen.

Nu wil ik ook een fatsoenlijke subwoofer kabel leggen achter de plint. Die zit er dan dus een tijdje.

Is de OEHLBACH 21538 een goede kabel?

Moet iets van 8 meter lang worden.

Rowdy

De Oehlbach kabel weet ik niet of het een goede kabel is voor je doel.
Bij jkehifi kun je bekabeling op maat laten maken. Je kunt van te voren een offerte laten maken.
Service is uitstekend.

Juggernaut

Ik kan dit absoluut beamen!
Ik gebruik zelf meerdere kabels van JKE Hifi in mijn HT set-up waaronder de kabel naar mijn subwoofer
en naar mijn mening presteren de kabels erg goed, zijn ze mooi afgewerkt en hebben ze een sterke prijs-kwaliteitsverhouding.
De subwooferkabel is geen exotische kabel met een prijs waarvan je met je ogen gaat knipperen maar het is 'gewoon' een
degelijk afgewerkte kabel voor een allezins redelijke prijs die exact doet wat hij moet doen: het LFE-signaal
van mijn AV-receiver naar mijn subwoofer transporteren zonder storingen of interferenties.
Het klinkt gewoon prima en ik denk dat ik de komende jaren qua kabels niets ga veranderen in mijn HT-set-up en blijf bouwen op
deze no-nonsense kabels.

Van harte aanbevolen! 

Quote from: Rowdy on April  4, 2021, 12:26:40
De Oehlbach kabel weet ik niet of het een goede kabel is voor je doel.
Bij jkehifi kun je bekabeling op maat laten maken. Je kunt van te voren een offerte laten maken.
Service is uitstekend.

Rainer

german

Ik zou in ieder geval een soepele kabel nemen, aangezien een stugge kabel zich niet zo makkelijk achter een plint laat werken, zeker niet als er nog een hoek in zit.
Ik gebruik zelf een draadloze verbinding via blue tooth, dat bevalt mij prima.
Pathos Ethos geïntegreerde versterker. Audio-GD-D77 dac. Atrium Initio luidsprekers. SVS SB3000.
ROON Rock.