SONY VPL-VW570ES 4K HDR Reference Projector

Started by Ultima01, April 1, 2021, 18:33:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ultima01

Te koop aangeboden:
SONY VPL-VW570ES 4K HDR Reference Projector

Projector verkeert in absolute nieuwstaat (ik ben eerste eigenaar), is ISF gecalibreerd door ITC (rapport aanwezig). Factuur aanwezig, Prime Support tot juli 2021. De lamp staat op ca. 1400 uur en moet bij 6000u worden vervangen. Beamer wordt uitsluitend in SDR (low-lamp) gebruikt.

De SONY is te bewonderen op een 99" Stewart Filmscreen Firehawk SST.

De 570ES biedt HDR ondersteuning, volledige 4k resolutie (4096 x 2160) en heeft een lichtopbrengst van 1,800 lumens, max. contrast van 350,000 : 1 (dynamisch).


Huidige nw. pr. 8,000 €
Vraagprijs: 4,750 €

Geen inruil. Projector wordt niet verzonden. Af te halen omgeving Amsterdam. Originele verpakking aanwezig.

crackdown

Wat een mooie projector! Misschien een hele rare vraag maar toch voor mij niet onbelangrijk: is deze pj ook gemakkelijk aan het plafond te hangen met een beugel? Ik heb nu een JVC maar de Sony lijkt wel een tafel model te zijn maar mss heb ik het helemaal verkeerd?

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk


Teejoo

Quote from: crackdown on April  3, 2021, 10:53:34
Wat een mooie projector! Misschien een hele rare vraag maar toch voor mij niet onbelangrijk: is deze pj ook gemakkelijk aan het plafond te hangen met een beugel? Ik heb nu een JVC maar de Sony lijkt wel een tafel model te zijn maar mss heb ik het helemaal verkeerd?
Geen enkel probleem!

Exirion

Helaas een net te lange throw distance voor mijn toepassing met 120" scherm, maar mooie projector voor een prima prijs  ;)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Ultima01