Aanschaf Microsoft office?

Started by fasteddie, March 8, 2021, 12:18:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fasteddie

Hi,
Heb een computer aangeschaft met windows 10
geen office pakket er op...nu zie ik bij coolblue dat deze ruim 150 kosten maar op internet soms voor 19 euro.
En dat voor 1 pc en geen abonnementskosten o.i.d.....

Geen idee waar het prijsverschil vandaan komt. Kan ik gewoon voor de goedkoopste aanbieder gaan?

Hoor graag jullie advies.

dank en groet

Exxar

actievandedag.nl of .be biedt dat ook aan. Ik heb daar onlangs 4 licenties gekocht en geen problemen gehad. Alleen het activeren is wat ingewikkeld want het gaat eigelijk om "overschot" bedrijfslicenties. Maar als je de handleiding volgt en desnoods de support contacteert, dan krijg je die zonder problemen aan de praat.

fasteddie


HarrieA

Quote from: Exxar on March  8, 2021, 12:22:43
actievandedag.nl of .be biedt dat ook aan. Ik heb daar onlangs 4 licenties gekocht en geen problemen gehad. Alleen het activeren is wat ingewikkeld want het gaat eigelijk om "overschot" bedrijfslicenties. Maar als je de handleiding volgt en desnoods de support contacteert, dan krijg je die zonder problemen aan de praat.
Is net zo illegaal als downloaden van newsservers. En daar betaal je niks, ook makkelijker met activeren.
Vaak zit daar een tooltje bij.

blue-eyes

Ik heb bij MS zelf 5 licenties voor Office gekocht, met 5 Tb aan ruimte (Onedrive).
100 euro per jaar.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

VlisChris

Hier ook gewoon licentie.
Gebruik het bijzonder weinig. Maar het is gewoon handig. En waarom zou ik het jatten :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

RalphH

Quote from: HarrieA on March  8, 2021, 19:38:41
Is net zo illegaal als downloaden van newsservers.

Nee hoor. Dit zijn ongebruikte licenties. MS probeert er wel wat aan te doen via EU recht meen ik maar voor zover ik weet, is dat nog niet gelukt. Zijn gewoon nette licenties.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

HarrieA

Ze zijn wel degelijk in strijd met de verstrekte voorwaarden bij dat product.

Als het een MSDN code is, is die alleen voor ontwikkelaars. Is het een code die over is uit een bedrijfspakket, dan voldoe je ook niet aan de voorwaarden.

Voor 15 euro kan je geen bult vallen.

Ze gaan er niet echt achteraan omdat het meer kost dan wat het ze oplevert.

pameijer

Ik heb 2-3 jaar geleden ook een hele goedkope licentie voor Windows 10 Pro gekocht. Werkte prima via Parallels op mijn Macbook. Tijd niet gebruikt, Parallels was al verwijderd maar op een gegeven moment wilde ik hem weer installeren. Helaas, ongeldige sleutel  :( . Waarschijnlijk geblokkeerd door MS! You get what you pay for...
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

fasteddie

Via office verkooppunt het pakket gekocht....25 euro...so far so good!
Bedankt voor jullie reacties

CineSmurf

Microsoft doet heel erg z'n best om office (zo goed als) gratis te maken voor particulieren. Als je bijvoorbeeld schoolgaande kinderen hebt, die kunnen bijna allemaal office gratis installeren. En anders is het via surfspot heel goedkoop aan te schaffen.

Marktplaats staat inderdaad ook vol met licenties. Dat werkt over het algemeen prima.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

fasteddie

Kan dit alleen maar onderschrijven!