Audiophylia Nervosa

Started by MarKath, March 2, 2021, 09:30:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hannibal_

Quote from: Xander32 on May  8, 2022, 08:52:06
Niet alleen nee, die hebben ook een positief effect op de geluidskwaliteit. In het verleden tijdens een M&G uitgebreid getest met claws en beaks, met en zonder.

Ik dacht altijd ontkoppeling.
Volgens mijn had Marcel zelf een wat meer elaborate versie gemaakt maar ook met kogels.

Ben wel benieuwd naar de resultaten van die M&G.
(Mag ook op mijn set draad, wordt nu nergens bijzonders voor gebruikt en dan vervuilen we Marcel zijn intussen relaxte draadje ook niet  ;) )
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

MarKath

Ik heb reeds enige tijd een Aiyima A07 versterker in huis welke ik op basis van recensies en reviews heb aangeschaft omdat alles super zou zijn.

Nou, dat is ook zo. Ik heb er ook nog een verbeterde lineaire voeding bij gescoord om niets aan het toeval over te laten.

Inmiddels staat deze A07 al enige tijd werkeloos omdat momenteel zijn taak wordt overgenomen door een vintage Pioneer SA-7500 welke ook lekker klinkt maar wel te koop staat.

Nu kwam ik vandaag stom toevallig (jaja!) op YouTube een filmpje tegen van een upgrade op de A07.
Deze upgrade betreft het vervangen van de Op Amp voor betere van de firma Sparkos, Dual Discrete Op Amp SS3602. Omdat de Pioneer te koop staat (zal niet in zo'n vaart gaan want ik vraag veel te veel  :tongue2:) komt er ooit een moment dat deze toch aan die goeie gek verkocht gaat worden en ik dan weer gebruik ga maken van de A07.

Dus voordat dit moment zich voor doet, wil ik de upgrade toch uitvoeren op de A07 en heb vandaag die Op Amps SS 3602 besteld en ben benieuwd wat straks het resultaat zal zijn en het was ook al een tijdje stil in de nieuwe aanschaf van audio vond ik het wel weer eens tijd worden.

Hieronder het filmpje van YouTube.

https://youtu.be/iMOSrFYola8

Groeten,
Marcel
Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

MarKath

Even een proefje met de KEF LS 50 Meta. In de kast met de baspoort tegen het vloerkleed aan met de Merford plaat er achter.

Klinkt nog verdomd goed ook.

Moet nu alleen extra wieltjes onder de kast gaan monteren want het geheel wordt wel heel zwaar. [emoji849]

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

Rowdy

Quote from: MarcelHLX on May 23, 2022, 14:03:53
Ik heb reeds enige tijd een Aiyima A07 versterker in huis welke ik op basis van recensies en reviews heb aangeschaft omdat alles super zou zijn.

Nou, dat is ook zo. Ik heb er ook nog een verbeterde lineaire voeding bij gescoord om niets aan het toeval over te laten.

Inmiddels staat deze A07 al enige tijd werkeloos omdat momenteel zijn taak wordt overgenomen door een vintage Pioneer SA-7500 welke ook lekker klinkt maar wel te koop staat.

Nu kwam ik vandaag stom toevallig (jaja!) op YouTube een filmpje tegen van een upgrade op de A07.
Deze upgrade betreft het vervangen van de Op Amp voor betere van de firma Sparkos, Dual Discrete Op Amp SS3602. Omdat de Pioneer te koop staat (zal niet in zo'n vaart gaan want ik vraag veel te veel  :tongue2: ) komt er ooit een moment dat deze toch aan die goeie gek verkocht gaat worden en ik dan weer gebruik ga maken van de A07.

Dus voordat dit moment zich voor doet, wil ik de upgrade toch uitvoeren op de A07 en heb vandaag die Op Amps SS 3602 besteld en ben benieuwd wat straks het resultaat zal zijn en het was ook al een tijdje stil in de nieuwe aanschaf van audio vond ik het wel weer eens tijd worden.

Hieronder het filmpje van YouTube.

https://youtu.be/iMOSrFYola8

Groeten,
Marcel
Had de video in onderstaande topic geplaatst:
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=179748.150


Nog een video over de versterker van dezelfde persoon:
https://youtu.be/bJ7MojVCyGs



Hannibal_

Quote from: MarcelHLX on May 24, 2022, 20:24:44
Even een proefje met de KEF LS 50 Meta. In de kast met de baspoort tegen het vloerkleed aan met de Merford plaat er achter.

Klinkt nog verdomd goed ook.

Moet nu alleen extra wieltjes onder de kast gaan monteren want het geheel wordt wel heel zwaar. [emoji849]

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Lol... snoecs, dat is lang geleden (voor mij).
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

MarKath

Quote from: Hannibal_ on May 24, 2022, 20:42:26
Lol... snoecs, dat is lang geleden (voor mij).
Ik heb ze vanaf de geboorte van onze dochter. Maar volgens mij is 2022 de laatste en zijn ze ermee gestopt.

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

MarKath

Think outside the box.
Nog 9 dagen[emoji1787]

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

MarKath

Think outside the box.
Nog 8 dagen[emoji1787]

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

Hannibal_

Quote from: MarcelHLX on May 27, 2022, 09:58:43
Think outside the box.
Nog 8 dagen[emoji1787]

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Gemist denk ik...
Wat gebeurd er over 7,83 dagen precies?
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

MarKath

#334
Wacht maar af[emoji12]

Ben gewoon weer door iets (voor mij) totaal onbekend, nieuwsgierig geraakt en wil dat dan ook hebben.

Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

Hannibal_

Quote from: MarcelHLX on May 27, 2022, 10:13:45
Wacht maar af[emoji12]

Ben gewoon weer door iets (voor mij) totaal onbekend, nieuwsgierig geraakt en wil dat dan ook hebben.

Au... de Audiophylia Relexa heeft weer plaats gemaakt voor de Audiophylia Nervosa?
O... o...
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

MarKath

Think outside the box.
Nog 7 dagen[emoji1787]

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

chansig

Als je er zelf maar om kan lachen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Hannibal_

Quote from: MarcelHLX on May 28, 2022, 10:09:05
Think outside the box.
Nog 7 dagen[emoji1787]

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Nieuwe tailored shirts?
Bespoke suit?

Wel buiten de doos toch?
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

MarKath

Nee, het is een box, maar iets wat de boer niet kent[emoji848]

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

Hannibal_

Quote from: MarcelHLX on May 28, 2022, 17:27:42
Nee, het is een box, maar iets wat de boer niet kent[emoji848]

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

I give up.

6.314 dagen nog, toch?
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

MarKath

Nee, helaas nog een week wachten.

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

chansig

#342
Quote from: MarcelHLX on May 27, 2022, 09:58:43
Think outside the box.
Nog 8 dagen[emoji1787]

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

En dan ieder dag deze boodschap maar dan iedere dag een dag minder ? Man, wat leuk. Ik ga met spanning wachten op morgen. Ik hoop dat ik niet in mijn broek plas van de spanning.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

MarKath

Quote from: chansig on May 28, 2022, 18:30:37
En dan ieder dag deze boodschap maar dan iedere dag een dag minder ? Man, wat leuk. Ik ga met spanning wachten op morgen. Ik hoop dat ik niet in mijn broek plas van de spanning.

Gr. Hans
Dan kun je aan de zuster wel een Tena vragen

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

Ralf67

Dit kan je toch niet zomaar geheim houden ?

Wat gaat het worden ?


MarKath

Omdat Hans er niet langer tegen kan en ik niet de schuldige wil zijn van zijn incontinentie probleem zal ik tot de onthulling geen posts meer plaatsen [emoji4]

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Ralf67

Geeft bij mij ook een beetje rust   8)

MarKath

Sorry voor de overlast. [emoji17]

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

MarKath

#349
Maandag naar Rib & Blues om Paul Carrack te zien en horen.

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!