Dead Like Me

Started by Lynxxx, March 16, 2004, 02:30:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lynxxx

Iemand DEAD LIKE ME al gezien? Deze nieuwe serie wordt sinds kort op Yorin uitgezonden en komt in Juni in de VS uit op DVD. Dit wordt na Coupling en Family Guy de derde TV serie die ik ZEKER op dvd ga kopen.


DEAD LIKE ME is een nieuwe serie over over George, een vrouwelijke "reaper" die zieltjes collecteert bij mensen die dood gaan.  De humor is droog, het acteerwerk geweldig en de verhaallijn telkens weer verrassend. Absoluut een welkome afwisseling op het almaar saaier wordende Buffy en Angel gebeuren. Qua sfeer ergens tussen A Night at McCools en American Beauty. De humor is volwassen en droog.

"Following an unfortunate encounter with a Sovier-era toilet seat, this smart and sassy 18-year old leanrs that she is the newest recruit for the Pacific Northwest chapter of grim reapers. Iniated into this secretive society of soul collectors, George eventually comes to terms with the ghoulish duties with which she has been assigned. She must, however reconcile certain unresolved issues which still linger from her life among the living before she is allowed to "move on"."

www.deadlikeme.tv



Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

Scarp

Ja, die heb ik gezien. Erg leuk wel, alhoewel ik me afvraag hoe ze het thema lang vol gaan houden zonder te herhalen of saai te worden. Het lijkt alsof ze nu nog steeds een beetje met de introductie bezig zijn en stap voor stap wat spanning erin aan het opbouwen zijn.

Leuke stukjes erin, lekker cynische commentaren, etc. Typisch een serie van nu, die weer allerlei filmische technieken gebruikt die recent erbij zijn gekomen (een aantal typische david fincher (fight club, etc) filmische geintjes worden gebruikt)

J.A.F._Doorhof

#2
Buffy en Angel saaier ??????

Tjonge, ik HEB een vreemde smaak ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

Buffy is behoorlijk saai geworden, want is al ongeveer een jaar geleden gecancelled.

Verder is afgeven op Buffy nou niet bepaald een aanrader voor Dead Like Me  ::)
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

FrankL

Ik heb de (R1) DVDs net gezien. De serie is een dikke aanrader! Goed geschreven, goed gefilmd en mooi op DVD gezet. Ik heb genoten.
Dit is een van de beste series van de afgelopen jaren.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95