Netflix stopt steeds.

Started by Berry76, February 21, 2021, 10:14:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Berry76

Hallo, ik heb een Philips  Smart tv, als ik Netflix stream dan stopt de app en moet ik Netflix opnieuw opstarten.

Volgens Netflix ligt het aan de smart tv.

Hebben jullie dit ook wel eens ervaren en weten jullie een oplossing?
Ik heb 2 Dali opticon 6, 2 Dali opticon 2 , 1 Dali opticon vocal en de Dali esf12  en ef-9 sub. Een Acram AVR 390. Gaia III onder de fronts en sub De rega planar 3, met de rega fono MM MK3 en de rega Neo TT psu. Voor streaming : Somt sms 200 neo ultra, RME adi-2 fs dac gevoed door de Pura dodo

Kjelt

Hoeveel apps heb je geinstalleerd?
Van een kennis die tvs repareert schijnt het dat gezinnen met jonge kinderen hun tv soms zo vol zetten met apps dat deze volledig crashen.
Tvs zijn leuk maar eigenlijk niet voor dit soort zaken geschikt, mocht je met ruimte vrijmaken en de app opnieuw installeren geen verbetering hebben dan zou ik een externe media player adviseren.

angelo41

Gelijkaardig probleem eens gehad met netflix app op de tv, Gebeld naar netflix klantendienst en moest de stroom eventjes van de tv halen. Sederd dien niet meer voorgevallen.
Dacht dat het 3 min was of zoiets da ze zeiden.

Verstuurd vanaf mijn OnePlus 7T Pro met Tapatalk


Berry76

Ik heb alleen Netflix, Disney+ en de standaard meuk. Er is nog 10 GB ruimte.
(Ik heb geen kids  :headbanging:)
Ik heb 2 Dali opticon 6, 2 Dali opticon 2 , 1 Dali opticon vocal en de Dali esf12  en ef-9 sub. Een Acram AVR 390. Gaia III onder de fronts en sub De rega planar 3, met de rega fono MM MK3 en de rega Neo TT psu. Voor streaming : Somt sms 200 neo ultra, RME adi-2 fs dac gevoed door de Pura dodo

bmateijsen

Quote from: Berry76 on February 21, 2021, 10:32:21
Ik heb alleen Netflix, Disney+ en de standaard meuk. Er is nog 10 GB ruimte.
(Ik heb geen kids  :headbanging:)

Haal de TV eens volledig van de stroom voor en paar minuten.

Berry76

Ik heb hem vannacht van de stroom gehad. Dus vanavond even checken of het de oplossing is.
Ik heb 2 Dali opticon 6, 2 Dali opticon 2 , 1 Dali opticon vocal en de Dali esf12  en ef-9 sub. Een Acram AVR 390. Gaia III onder de fronts en sub De rega planar 3, met de rega fono MM MK3 en de rega Neo TT psu. Voor streaming : Somt sms 200 neo ultra, RME adi-2 fs dac gevoed door de Pura dodo

Kjelt

Quote from: Berry76 on February 21, 2021, 11:20:39
Ik heb hem vannacht van de stroom gehad. Dus vanavond even checken of het de oplossing is.
Duurt het zo lang voor ie opgestart is ?  :dry:  :D

Tinus_

Een tip voor als het werkt, je kan Netflix op een nette manier sluiten ipv gelijk weer naar TV-beeld te gaan.
Daardoor loopt je geheugen minder snel vol.
Rebuilding my HT

Berry76

Het lijkt erop dat het probleem is opgelost door de stroom langdurig af te koppelen.

Inmiddels wat series en films gekeken zonder problemen.
Ik heb 2 Dali opticon 6, 2 Dali opticon 2 , 1 Dali opticon vocal en de Dali esf12  en ef-9 sub. Een Acram AVR 390. Gaia III onder de fronts en sub De rega planar 3, met de rega fono MM MK3 en de rega Neo TT psu. Voor streaming : Somt sms 200 neo ultra, RME adi-2 fs dac gevoed door de Pura dodo