nieuwe pc

Started by SV..S, February 16, 2021, 15:00:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SV..S

ik lees wel een hoop negatieve reacties over die a2000 twijfel..




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Hanky Panky

Ik zou iig de 2 TB purple nemen voor €15 meerprijs?
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

SV..S

denk je klaar te zijn met je lijstje, app het nog ff naar junior die boven zit te gamen, stuurt hij '' ik maak wel even een lijstje''


:o :-X

hoezo, wat is er mis met mijn lijst?

''alles''

:o :-X

oke, :-\

komt hij met een Ryzen5 4650 :o

vraag ik , beetje overkill misschien, dan volgt er een heel relaas waar ik geen touw aan vast kan knopen (generatiekloof) ;D

ik denk dat hij stiekem een backup gamepc aan het samenstellen is, videokaart oversteken en klaar :D




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

GH

Hij heeft gewoon een goede smaak... de 4650G is gewoon een mooie CPU met een prima GPU intern. Kan je er weer vele jaren tegen....

Hanky Panky

Quote from: SV..S on February 21, 2021, 10:28:00
denk je klaar te zijn met je lijstje, app het nog ff naar junior die boven zit te gamen, stuurt hij '' ik maak wel even een lijstje''


:o :-X

hoezo, wat is er mis met mijn lijst?

''alles''

:o :-X

oke, :-\

komt hij met een Ryzen5 4650 :o

vraag ik , beetje overkill misschien, dan volgt er een heel relaas waar ik geen touw aan vast kan knopen (generatiekloof) ;D

ik denk dat hij stiekem een backup gamepc aan het samenstellen is, videokaart oversteken en klaar :D

:D Die gaat full on nerd mode op je lijstje, immers: niets fijner dan andermans geld uitgeven en er zelf lol van hebben  :pompom:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

SV..S

#55
goede smaak? vast :D

met mijn portemonnee inderdaad, de teller staat reeds op 800,- ;D

edit, 883,- met een logitec mx toetsenbord erbij ;)




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

blue-eyes

Quote from: SV..S on February 21, 2021, 13:58:20
goede smaak? vast :D

met mijn portemonnee inderdaad, de teller staat reeds op 800,- ;D

Jij wel voor duizenden en duizenden euro's in je stereo, motor en fiets stoppen en die luizige 800 euro heb je niet over voor je kind :D


Bedenk die 800 euro is peanuts vergeleken bij het feit dat als jij stopt met werken je met je pensioen bij je kinderen moet gaan inwonen :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

SV..S

goed lezen Eisse, het is voor mezelf, en zakelijk nog wel :D




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

blue-eyes

Waarom heb je 't dan nog niet gekocht :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

SV..S

omdat ik meestal zoiets heb als, het past niet in de kast, of de bios moet eerst geupdate worden enz.

volgens junior moet deze combi werken, we gaan het zien, als het goed is komt het dinsdag binnen!




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Tinus_

Waarom niet gewoon een NUC of ASRock ofzo?
Je wilt een pc om te internetten en voor Excel, dan is alles wat hier wordt geadviseerd toch zwaar overkill?

Ik heb ook altijd het nieuwste van het nieuwste gehad maar ik speel geen games meer, heb geen zware videobewerking etc nodig. Kortom ik ben blij met mijn NUC.
Rebuilding my HT

SV..S

Erg hè, net als een dikke motor kopen en nauwelijks gaan rijden of een dikke bak voor de deur en kantoor aan huis hebben ;D

Maar zonder gekheid, zo'n nuc is misschien helemaal zo gek nog niet. Voor de volgende x dan ;)




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Tinus_

De eerste 2 zijn voor de pats maar je pc ziet niemand  ;D
Rebuilding my HT

SV..S

de onderdelen zijn ondertussen binnen en de pc is samengesteld.
Windows staat erop, ziet er allemaal goed uit.
nu alles van de oude naar de nieuwe.
software installeren enz, kost altijd wel even werk. ;)




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Hanky Panky

Quote from: SV..S on February 26, 2021, 19:58:40
de onderdelen zijn ondertussen binnen en de pc is samengesteld.
Windows staat erop, ziet er allemaal goed uit.
nu alles van de oude naar de nieuwe.
software installeren enz, kost altijd wel even werk. ;)

Dat is de pest als je oude hdd is gesneuveld anders had je het zakie kunnen klonen.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Hannibal_

Quote from: Tinus_ on February 21, 2021, 16:14:51
De eerste 2 zijn voor de pats maar je pc ziet niemand  ;D

Jullie zien het toch?

Ohhhhh bij deze mijn nieuwe ook maar even.
Man wat een heerlijke nieuwe thuiswerkplek.

Ryzen 5, 16GB intern, 1TB SSD, 2 SSD's en 3TB HDD overgezet en 2x 4K 28" schermen 😂😂😂


Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

SV..S

Quote from: SV..S on February 17, 2021, 08:03:34
Scherm of kabel zou ook kunnen natuurlijk, durf dat  iet meet te zeggen. Maar gewoon beginnen zonder videokaart dan denk ik, zeker gezien de schaarste! Goede tip!

erg tevreden over het beeld, beter dan  bij de vorige pc die een aparte videokaart had  :worship:




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15