Hypex FA-123 vraagje...

Started by Geertidow, February 14, 2021, 19:43:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Geertidow

Beste forumleden,

Stel ik heb twee actieve luidsprekers op basis van een Hypex FA-123 plate amps.
Ik wil misschien wisselen van preamp -> xlr -> FA-123 naar steamer -> optical -> FA-123 + phono stage -> rca -> FA-123 of pre-amp (stream+phono) -> optical -> FA-123
Heeft iemand ervaring met een dergelijke setup en het automatisch herkennen van een bron die gaat spelen?
Reden hiervoor is dat ik nu een NAD C658 heb (naar volle tevredenheid) maar dat ik vanwege en verhuizing misschien iets kleinere apparatuur wil.
Daarnaast ben ik zo handig geworden met de Hypex software dat ik de DIRAC niet meer nodig heb.
Dank voor een goede suggest wat betreft apparaat of setup!
Set 1: Bluesound Node II (Roon) | Technics SL-Q3 |  Sony TA-FE530 | B&W CM8 S2
Set 2: RP4 (RopieeeXL/Roon) | Marantz CD 63 MK-II | MiniDSP Flex | NC502MP/NC500MP (Ghent case) | Focal Chora 816 & A*BNB 10" sub

dre73

Nog kleiner als de NAD?

Een Benchmark DAC 3?
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Koen K

Ik heb hier een Yamaha WXC-50 voor aangeschaft. Die gaat in elk geval automatisch over naar streaming als je een stream aanzet, maar of hij ook omschakelt bij een signaal op de RCA-ingang / optische ingang weet ik eigenlijk niet. Hij kan sowieso via de app van Yamaha bediend worden. Momenteel gebruik ik nog de RCA-uitgangen om mijn JBL's aan te sturen, maar ik ben van plan hem digitaal op de Hypexen aan te sluiten via coaxiale SPDIF.

Zweitse


Geertidow

Mooie opties, dank voor de toelichting
Set 1: Bluesound Node II (Roon) | Technics SL-Q3 |  Sony TA-FE530 | B&W CM8 S2
Set 2: RP4 (RopieeeXL/Roon) | Marantz CD 63 MK-II | MiniDSP Flex | NC502MP/NC500MP (Ghent case) | Focal Chora 816 & A*BNB 10" sub