Canton smart-connect-5.1

Started by Kwabbernoot, February 13, 2021, 17:09:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kwabbernoot

In mijn drang naar verkleining van mijn elektronicastapel ben ik opzoek naar een kleine AV receiver/processor. Nu kwam ik de Canton Smart Connect 5.1 tegen. Een apparaatje dat zo ongeveer alles heeft wat ik zoek. Hij zou één HDMI ingang meer mogen hebben, maar goed.


Plaatje klikbaar.

Heeft iemand ervaring met dit apparaatje? Zijn er meerdere dergelijke redelijk goedkope oplossingen op de markt?

Groeten...

kermy

Net even gekeken, een mooi product in een mooi jasje.


Met vriendelijke groet,

Kermy

Spekkie99

Wel een gaaf ding qua mogelijkheden en zeker voor die prijs.

Benieuwd hoe die klinkt en voor mij is dirac ook wel een must.

Dali en bluesound zijn ook bezig met ongeveer dezelfde connectie kastjes en surround sound.

Verstuurd vanaf mijn HMA-L29 met Tapatalk

CD6000OSE tubed by HEART, NAC C658 via Vincent SP-331 naar Scanspeak Vertigo. Sony OLED.

HJ

Wat is het verschil met een voorversterker of receiver? (Er is ook een versie met eindversterking)

Kwabbernoot

#4
Niet zo bar veel. Afmeting is wel de belangrijkste reden dat ik hier naar kijk en prijs en gemak met de ingebouwde chromecast. En het feit dat hij Dolby Atmos heeft voor 3D effecten zonder achter kanalen. Maar er zullen ook vast processoren zijn die dat hebben.

Maar goed, als jij een processor kent in deze prijsklasse die niet te groot is, houd ik mij aanbevolen.

Groeten...

HJ

Quote from: Kwabbernoot on February 14, 2021, 14:20:34
Niet zo bar veel. Afmeting is wel de belangrijkste reden dat ik hier naar kijk en prijs en gemak met de ingebouwde chromecast. En het feit dat hij Dolby Atmos heeft voor 3D effecten zonder achter kanalen. Maar er zullen ook vast processoren zijn die dat hebben.

Maar goed, als jij een processor kent in deze prijsklasse die niet te groot is, houd ik mij aanbevolen.

Groeten...
Ok, mooi apparaat.
Maar Atmos 3D effecten zonder achter kanalen?

Kwabbernoot

Ja, er zijn wel meer apparaten die dat doen. Bijvoorbeeld enkele van die soundbars. Het zal vast minder zijn dan met echte achterkanalen maar voor mij waarschijnlijk goed genoeg.

Op YouTube staan ook wel Atmos filmpjes die een aardig 3D plaatje geven gewoon via de twee speakers op mijn bureau.

Groeten...