'Audiofiele' zekeringen

Started by PascalP, February 11, 2021, 11:48:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vergeerr72

Quote from: Kingpin on March 12, 2021, 08:50:00
Het geeft je wel te denken dat extreem dure apparatuur gewoon met 'standaard' zekeringen worden afgeleverd  ::)
AMR levert met betere zekeringen. En gaat dit niet ook op voor netsnoeren? Hardwired zonder connectoren zou dan toch logischer en goedkoper zijn dan een los snoer?
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

vergeerr72

Quote from: Kingpin on March 12, 2021, 08:50:00
Het geeft je wel te denken dat extreem dure apparatuur gewoon met 'standaard' zekeringen worden afgeleverd  ::)
AMR levert met betere zekeringen. En gaat dit niet ook op voor netsnoeren? Hardwired zonder connectoren zou dan toch logischer en goedkoper zijn dan een los snoer?
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

Kingpin

Quote from: vergeerr72 on March 12, 2021, 13:47:22
AMR levert met betere zekeringen. En gaat dit niet ook op voor netsnoeren? Hardwired zonder connectoren zou dan toch logischer en goedkoper zijn dan een los snoer?
Tja als je ze onder je eigen naam uitbrengt  ;D
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

vergeerr72

Quote from: Kingpin on March 12, 2021, 15:14:23
Tja als je ze onder je eigen naam uitbrengt  ;D
[emoji3][emoji3]
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

Nlmike

Quote from: PascalP on February 11, 2021, 11:48:25
Denk dat er talloze topics zijn of het nut of onzin van stroomkabels, stroomtoevoer en noem maar op.
Maar kan weinig vinden over zekering in onze componenten op dit forum.
:

Zolang je niet de 500 km stroomkabel wat van de centrale nasr uw huis komt vervangt lijkt dit me redelijke waanzin. Ik heb eel over ac generators (als de naam klopt ) gehoord, wat me in landen met twijfelachtige installaties misschien wel helpt. Maar goed.

Waar ik vrijwel nooit een antwoord op krijg is dit: hoe duur moet iemands set zijn, de opname, de kamer acoustiek en iemands oren zijn wil je verschil horen? Geld voor meer tweaks uiteraard....
Het speelgoed: AV8003 preamp, Arcam pa240 poweramp, Monitor Audio gx200 gold speakers op gaia 3, Bluenode 2i, Inakustik reference NF-803 interlinks, Inakustik reference LS-1602 speakerkabels,  Atacama apollo storm 10 kast.